Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:17:15 GMT

اصولی: تیمی به اسم شهرخودرو وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۱۵۱۰

اصولی: تیمی به اسم شهرخودرو وجود ندارد

در پی ایجاد بحث هایی درباره تغییر اسم باشگاه شهرخودرو در دیدار برابر ذوب آهن رئیس هیئت فوتبال خراسان توضیحاتی ارائه داده است.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار ذوب آهن و شهرخودرو در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی در شرایطی برگزار شد که در لیست این بازی خبری از نام شهرخودرو نبود و پس از چند سال بار دیگر شاهد استفاده از نام "پدیده" برای نماینده خراسان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احسان اصولی رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی در گفتگو با "ورزش سه" این موضوع را اینطور توضیح می دهد:« اصلا تیمی به اسم شهرخودرو وجود ندارد. ما رفتیم و بررسی کردیم و دیدیم که تیمی به اسم شهرخودرو وجود ندارد و ثبت نشده است. این مسئله را مدیر کل تربیت بدنی استان به ما اعلام کرده است. در سال 1397 (سالی که تغییر نام صورت گرفت) نیز این اتفاق صورت نگرفت و نام قانونی باشگاه پدیده است.»


او سپس در پاسخ به اینکه آیا فرهاد حمیداوی وجهی بابت هزینه های صورت گرفته در این چند سال درخواست کرده یا خیر، توضیح داد:« ایشان وقتی خودش پدیده را گرفت و می خواست آن را شهرخودرو کند، همین شرایط الان بود و هیچ پولی گرفتن تیم پرداخت نکرد و تیم را گرفت و گفت بدهی ها را صاف می کند و حالا قرار است تیم از او بازپس گرفته شود.

فرهاد حمیداوی شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرهاد حمیداوی شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پدیده کنکور ۱۴۰۲» و پدرش جان باختند

  اسماعیل نصراللهی که از او به عنوان "پدیده کنکور ۱۴۰۲" یاد شده بود همراه پدرش بر اثر گازگرفتگی جان باختند. مادر خانواده نیز در بیمارستان بستری است.   به گزارش ایسنا؛ مرگ این نخبه و رتبه برتر کنکور واکنش‌های بسیاری را در پی داشته است. وزیر علوم ایران نیز درگذشت اسماعیل نصراللهی را تسلیت گفته است.     اسماعیل نصراللهی، اهل ساری با وجود معلولیت جسمی و حرکتی در سال‌های گذشته به موفقیت‌های تحصیلی بسیاری دست یافته و در کنکور سراسری ۱۴۰۲ رتبه ۲۵ گروه علوم انسانی را کسب کرده بود.   احمد نصر اللهی، پدر اسماعیل نیز جراح دندانپزشک بود.    روز گذشته سخنگوی اورژانس مازندران، مرگ این دو عضو خانواده بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن را تایید کرده بود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شاخص های لازم در زمان خرید لوله داربستی ؛ اصولی خرید کنید!
  • تصاویری خیره‌کننده از فوران‌های خورشیدی
  • پدیده جدید تیک تاک؛ زن عجیبی که ۱۰ فرزند از هشت مرد مختلف دارد!
  • بهره وری غیر اصولی آب مشکلات آینده را بیشتر می‌کند
  • قطعی: رم علیه بند خرید هم‌تیمی سردار
  • فرونشست در اصفهان و خوزستان به بیش از ۷تا۱۰ سانتی متر رسید
  • پدیده عجیب در ایران؛ استوری مشترک بازیکنان سپاهان با هشتگ عجیب‌تر! | تصویر
  • تصاویر بارش ماهی از آسمان یاسوج؟
  • «پدیده کنکور ۱۴۰۲» و پدرش جان باختند
  • اجرای جان باختن پدیده کنکور در ویلای شخصی