Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضوانی‌نژاد از برگزاری همایش سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و تجلیل از کانون‌های برتر طرح ملی «ایران قوی» در گیلان خبر داد.

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با بیان اینکه کانون‌های مساجد مرکزی برای ریل‌گذاری علمی برنامه‌های فرهنگی مبتنی بر خرد جمعی است گفت: هم‌اکنون ۹۳۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد سراسر استان در حال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به اجرای طرح ملی «ایران قوی» به منظور ارزیابی عملکرد کانون‌های مساجد گفت: از این تعداد کانون، بیش از ۳۷۷ کانون مساجد گیلان در مرحله استانی رقابت ملی «ایران قوی» حضور داشتند.

 

وی ادامه داد: ۹۵ کانون فرهنگی هنری مساجد استان با کسب امتیازات لازم در این رویداد فرهنگی به مرحله کشوری ‌رقابت راه یافتند.

 

رضوانی نژاد با اشاره به سالروز تاسیس کانون‌های مساجد از برگزاری همایش این مناسبت به همراه تجلیل از برترین‌های طرح ملی «ایران قوی» خبر داد و اذعان کرد: در قالب این همایش از هشت کانون فرهنگی و هنری استان که توانستند بیش از ۱۵ هزار امتیاز کسب کنند و ۶ کانون رابط که رتبه زیر ۱۰۰ کشوری را با همکاری کانون‌های زیرمجموعه به دست آوردند، تجلیل می‌شود.

 

وی با اشاره به ارائه گزارش عملکرد کانون‌های مساجد در این همایش اظهارداشت: در همایش مذکور مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالزینب(س) آستانه اشرفیه با عنوان کانون برتر حوزه دهه کرامت در سال 98، مدیر کانون محمد رسول الله (ص) رودبار که بالاترین امتیاز را در سال 98 کسب کرده است، مدیر کانون رقیه خاتون(س) آستانه به‌عنوان رتبه برتر رابطین کشور در سال 99 و مدیر کانون فرهنگی هنری آل یاسین  شهرستان رشت که بالاترین امتیاز استان را در این رقابت کسب کرده است، به سخنرانی خواهند پرداخت.

 

رضوانی نژاد پخش کلیپ انیمیشن کانون و کلیپ سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری را از دیگر برنامه‌های این همایش برشمرد و اعلام کرد: این همایش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ساعت ۱۵عصر فردا(یک‌شنبه، ۲۴اسفند) در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه برگزار می‌شود.

 

وی علت برگزاری این مراسم در شهرستان آستانه اشرفیه را تشریح و خاطرنشان ساخت: ۲۱ کانون فرهنگی هنری مساجد این شهرستان با همکاری مدیران کانون و رابطین شهرستان توانستند به امتیاز بالای ۱۰ هزار دست یابند و با میانگین ۱۰ هزار و ۲۰۴ امتیاز، اختلاف فاحشی نسبت به سایر شهرستان‌ها دارند.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی ایران قوی تجلیل از برترین های مساجد کانون های مساجد گیلان کانون فرهنگی هنری کانون های مساجد رضوانی نژاد هنری مساجد مدیر کانون ایران قوی طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۱۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان ؛ مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته عقیدتی درجمع اصحاب رسانه برگزار شد، افزود: مهمترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی تجلیل از مقام زنان و مادران شهدا و بانوانی است که در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فعالیت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی ، تجلیل از معلمان و کارگران در این هفته که همزمان با روزمعلم و کارگر است، غبار روبی گلزار شهدا و اجرای برنامه‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • کارگران رکن اصلی تولید در سال جهش تولید
  • در همایش ملی مناطق آزاد چه گذشت؟/ قشم و کیش برترین در حوزه اقتصاد
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی