Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا عباس روحی مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: سازمان بسیج اصناف استان قم با توجه به مطالبه رهبر معظم انقلاب در خصوص مقابله با گرانی و رفع کمبود اقلام اساسی در ایام پایان سال، دو ماموریت را در دستور کار خود قرار داده است: نخست تشکیل ((شبکه کاسبان امین)) جهت توزیع عادلانه کالا‌های اساسی و سپس بحث نظارت بر قیمت و عرضه کالا‌های اساسی با استفاده از ظرفیت بسیجیان با عنوان ((بازرسان افتخاری بسیج))

وی افزود: سازمان بسیج اصناف با به کارگیری بسیجیان معتمد خویش اقدام به تشکیل شبکه‌ای به نام شبکه کاسبان امین کرده که این شبکه وظیفه توزیع عادلانه کلا‌های اساسی در ایام پایانی سال تا پایان ماه مبارک رمضان را به عهده دارد که باید در جهت رضایتمندی مردم شریف استان کالا‌ها را به بهترین نحو و به صورت عادلانه میان کسبه تقسیم و در نهایت به مردم عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روحی خاطرنشان کرد:شبکه کاسبان امین در همه صنوف خصوصا مرغ فروشی‌ها و خواربارفروشی و سوپرمارکت‌ها که اقلام ضروری مردم را توزیع میکنند در حال تشکیل است و کسبه مومن و معتمد با شبکه سازی گسترده در این میدان حضور پیدا کرده و اقدام به توزیع عادلانه کالا‌ها می‌کنند.

روحی اظهار داشت: گام بعدی بسیج اصناف ورود به عرصه نظارت بر عرضه کالا‌های اساسی و قیمت‌ها و تحت عنوان طرح شبکه بازرسان افتخاری بسیج است که این طرح با حضور ۳۰ تیم در همه صنوف و سراسر نقاط استان با همکاری سازمان صمت و اتاق اصناف به صورت کاملا رسمی در حال انجام ماموریت است.

وی ادامه داد: در بازه زمانی کنونی فعالیت اصلی بسیج اصناف نظارت بر توزیع گوشت مرغ است و بسیجیان سازمان بسیج اصناف با حضور در واحد‌های صنفی که مرغ دولتی دریافت می‌کنند با رصد دقیق شاهد عرضه آن به صورت عادلانه می‌باشند.

مسئول سازمان بسیج اصناف در پایان تاکید کرد: همه رده‌های بسیج اصناف در تلاش هستند با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کنترل قیمت و مبارزه با فساد اقتصادی وارد عمل شده و از رنج و درد مردم در ایام پایان سال بکاهند و موجب ایجاد آرامش در بازار و رضایتمندی مردم استان شوند.


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان بسیج اصناف کالا های اساسی توزیع عادلانه کالا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۱۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شیرکوند بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برابر با دستورالعمل ابلاغی از سوی کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق، گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف، سازمان غذا و دارو، اماکن و اداره صمت در شهرستان ورامین برگزار شد.

سرپرست اتاق اصناف ورامین افزود: طی این بازرسی‌ها، ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از سه واحد توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط و هر سه واحد صنفی با دستور مقام محترم قضائی پلمب شد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر توزیع کالاهای سلامت محور اظهار کرد: گشت مشترک به منظور کنترل و پایش لوازم آرایشی و بهداشتی، حفظ سلامت مصرف کننده، جلوگیری از عرضه محصولات غیر مجاز، و همچنین پیشگیری از قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت مستمر در شهرستان ورامین ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به اطلاع رسانی لازم به کسبه بازار، خاصه صنوف توزیع کننده لوازم آرایشی و بهداشتی مبنی بر داشتن برچسب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، چنانچه کالای بدون برچسب مشاهده شود بازرسان اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی پس از کشف تخلف، موارد را تشکیل پرونده و برابر مقررات و قانون در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

کد خبر 6088721

دیگر خبرها

  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد