Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم اسبق استقلال گفت: وقتی به باشگاه اسقلال رفتم مددی در این باشگاه نبود اما گفت اشکال ندارد برو از استقلال شکایت کن.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فرزاد حاتمی درباره آخرین وضعیت پیگیری مطالبات خود از باشگاه استقلال اظهار داشت: از سال ۹۱ صد میلیون تومان طلب من از باشگاه استقلال باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک سال در این تیم بودم که ۱۵ گل به ثمر رساندم. قهرمان شدیم و در لیگ قهرمانان هم بالا آمدیم. به حرمت هواداران در آن زمان از استقلال و پرسپولیس شکایت نکردم، اما یکی دو سال شکایت کردم که پرسپولیس با من تسویه کرد، اما استقلال این کار را انجام نداد.

وی افزود: ترجمه شکایت خود را به مددی نشان دادم. البته قبل از آن بحث شکایت خود را به نورشرق گفتم که به من گفت به مددی نشان بده که این کار را انجام دادم تا بی‌حرمتی نشود. به مددی هم گفتم طلب مرا بدهید تا بحث به خارج از کشور نرود، اما نمی‌دانم چگونه بگویم مسئولیت پذیری آقایان صفر است. مددی گفت برو پول نداریم. قطعا به AFC شکایت می‌کنم.

مهاجم تیم پیکان تصریح کرد: اکنون جلوی نقل و انتقالات استقلال را گرفته‌اند، اما متاسفانه با لابی‌بازی این موضوع حل می‌شود. ۳۰۰ میلیون هم از پارس جنوبی طلب دارم و باید کسی جلوی بی قانونی بایستد. عزیزی خادم هم آمده است. نورشرق نمی‌تواند یک تنه جلوی باشگاه‌ها بایستد و یک مقام بالاتر از وی زنگ می‌زند تا اجازه نقل و انتقالات را بدهد.

حاتمی ادامه داد: بی قانونی همه جا را گرفته و باید عزیزی خادم به آن مسائل رسیدگی کند. ۹ سال است طلب من بازیکن از یک تیم مانده است. در آن زمان می‌توانستم کاری با پولم انجام بدهم، اما اکنون نمی‌توانم یک دوچرخه بخرم.

وی درباره درخواست خود از تیم جدید مدیریتی فدراسیون فوتبال با توجه به فعالیت تیم‌های بدهکار در نقل و انتقالات گفت: رای من علیه باشگاه استقلال دو سال قبل و در تاریخ ۱۳ شهریور ۹۸ صادر شده است. چگونه با وجود طلب من مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال صادر شده است؟ من این موضوع را پیوست کرده و به AFC می‌فرستم تا مشخص شود چگونه با وجود طلبم برای استقلال مجوز حرفه‌ای صادر می‌شود؟

مهاجم اسبق استقلال ادامه داد: باشگاه‌ها به سازمان لیگ و کمیته انضباطی فشار می‌آورند. تیم‌ها دولتی هستند و اگر خصوصی باشند کسی نمی‌تواند برای نقل و انتقالاتشان به نورشرق فشار بیارود. ۲۰۰ میلیون هم از سال ۹۳ و زمانیکه با پرسپولیس نایب قهرمان شدیم طلب داشتم که شکوری و سمیعی بخشی از آن را پرداخت کردند و به توافق رسیدیم. دوست نداشتم برای طلب خود داخل باشگاه استقلال بروم، اما ۱۰ سال گذشته است. مددی خودش در باشگاه نبود، اما گفتند هیچ اشکالی ندارد. برو شکایت کن.

حاتمی افزود: انگار نه انگار به عنوان مدیرعامل استقلال باید به این موضوع رسیدگی کند. اگر فوتبالی‌ها را بالای سر کار می‌آوردند این بلا سر ما نمی‌آمد و فدراسیون درست عمل می‌کرد، اما متاسفانه هر زمان با لابی گری کار استقلال و پرسپولیس درست می‌شود. ۳۰۰ میلیون علیه پارس جنوبی رای دارم، اما رضائیان مدیرعامل این باشگاه عضو هیات رئیسه فدراسیون است. اطمینان دارم اجازه نمی‌دهم کارم را در فدراسیون انجام بدهم.

وی ادامه داد: این باشگاه به دلیل طلب من از نقل و انتقالات محروم است. مطمئن باشید همین نیم فصل بازیکن می‌گیرد، اما نگیرد هم در خرداد بازیکن جذب می‌کند، اما رای من به دلیل بی قانونی همچنان باقی ماند. از ۱۶ سالگی ام تا اکنون که حدود ۴۰ سالم است این بی قانونی وجود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرزاد حاتمی استقلال پرسپولیس احمد مددی باشگاه استقلال نقل و انتقالات بی قانونی طلب من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت

به گزارش تابناک، شامگاه شنبه مرگ دختر جوانی در یکی از بیمارستان‌های تهران به بازپرس حسین گودرز که مسولیت کشیک قتل پایتخت را بر عهده داشت اطلاع داده شد.

سپس پدر دختر فوت شده با مراجعه به دادسرای جنایی از میزبان دخترش شکایت کرد. مرد شاکی در تشریح ماجرا گفت: دخترم همراه نامزدش به مهمانی رفته بود و تا جایی که به من گفتند در آن مهمانی حالش بد شد. او را به بیمارستان رساندند و در بیمارستان فوت کرد.

در پی این شکایت میزبان مورد تحقیق قرار گرفت و او هم گفته‌های پدر دختر فوت شده را تایید کرد و گفت: او با نامزدش به مهمانی که میزبانش من بودم آمده بود که حالش بد شد و او را به بیمارستان رساندیم و در آنجا بود که فوت کرد.

پس از آن نامزد این دختر مورد تحقیق قرار گرفت و او هم با تایید گفته‌های دو نفر قبل ادامه داد: تا جایی که می‌دانم حال نامزدم خراب شد و او را به بیمارستان بردند اما بعد از آن دیگر خبر ندارم چه شد و بعد از مدتی خبر دار شدم که او فوت شده است. من یا میزبان در مرگ او نقشی نداشتیم.

در حال حاضر تحقیقات در مورد این مرگ مشکوک ادامه دارد.
منبع: سایت جنایی

دیگر خبرها

  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • به یاد آتیلا پسیانی و لحظه‌های ماندگارش در سینما | از هنرمندی در آثار بهرام بیضایی تا حاتمی‌کیا و بهروز افخمی |‌ ببینید
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • فیلم/شکایت ورثه یک کروات از تیم ایرانی!
  • شکایت ورثه یک کروات از تیم ایرانی!
  • شکایت ورثه یک مربی اهل کرواسی از تیم ایرانی!
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت