Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو سناتور دموکرات آمریکایی با بیان اینکه فرماندار نیویورک به سبب اتهامات واضح اذیت و آزار جنسی اعتماد عمومی را از دست داده است از وی خواستند استعفا کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «چاک شومر» رهبر اکثریت نمایندگان دموکرات در مجلس سنا و «کرستن گیلیبرند» دیگر سناتور دموکرات خواستار استعفای «اندرو کومو» فرماندار نیویورک به سبب اتهامات جنسی شدند، که اخیرا علیه وی مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس گزارش پایگاه خبری هیل، به دنبال افزایش فشار دیگر مقامات و قانونگذاران آمریکایی برای کناره گیری کومو، این سناتور‌های دموکرات در یک بیانیه مشترک تاکید کردند که با توجه به جنجال‌های اخیر به نظر می‌رسد ادامه کار برای اندرو کومو بسیار مشکل است.

در این بیانیه همچنین تاکید شده است که مبارزه و غلبه بر بحران کرونا به یک رهبر مطمئن و با ثبات نیاز دارد.

این سناتور‌های دموکرات با تمجید از زنانی که دست به افشای آزار‌های جنسی زده‌اند تاکید کردند که اتهامات علیه کومو کاملا واضح و معتبر است و به همین دلیل فرماندار نیویورک اعتماد همکاران، شرکا و مردم ایالت خود را از دست داده است.

درحالیکه تا کنون شش نفر اندرو کومو را به اذیت و آزار جنسی متهم کرده‌اند روز جمعه «جسیکا بیکمن» یک خبرنگار سابق مجله نیویورک نیز وی را به آزار جنسی علیه خود متهم کرد و هفتمین زنی شد که تا کنون این زمینه علیه فرماندار نیویورک افشاگری کرده است.

«لیندزی بویلان» از دستیاران سابق کومو اولین فردی بود که اتهامات جنسی را علیه وی مطرح کرده بود.

اندرو کومو که از سال ۲۰۱۰ به عنوان فرماندار نیویورک مشغول به کار است، پیش از این، استعفا به خاطر اتهامات حنسی را رد کرده بود و گفته بود چنین اقدامی برخلاف روح دموکراسی است.

پایگاه خبری نیوزویک نیز روز جمعه گزارش داده بود که بیش از نیمی از اعضای مجلس ایالتی نیویورک از کومو خواسته‌اند از سمتش کنار برود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سناتور ارشد دموکرات فرماندار نیویورک اتهامات جنسی فرماندار نیویورک اندرو کومو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه: بی‌عدالتی علیه فلسطینی ها نتیجه نژادپرستی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزیر خارجه ترکیه بر ضرورت یافتن راه حل دائمی برای بحران در غزه تاکید کرد.

«هاکان فیدان» وزیر خارجه ترکیه روز جمعه اعلام کرد جامعه جهانی باید کشور فلسطین را بر اساس کنوانسیون‌های بین المللی به رسمیت بشناسد.

وزیر امور خارجه ترکیه تاکید کرد که این کشور تمام تلاش خود را برای یافتن راه حلی دائمی برای وضعیت نوار غزه به کار خواهد بست.

فیدان بی عدالتی‌هایی که فلسطینی‌ها امروز با آن روبرو هستند، را نتیجه نژادپرستی دانست.

وزارت بهداشت نوار غزه از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شد که طی آن ۵۱ نفر شهید و ۷۵ نفر زخمی شدند.

کد خبر 6089217

دیگر خبرها

  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • دانشجویان آلمانی: فقط به جرم مخالفت با نسل‌کُشی در غزه سرکوب می‌شویم+ فیلم
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • ترکیه: بی‌عدالتی علیه فلسطینی ها نتیجه نژادپرستی است
  • استعفای سخنگوی آمریکا در اعتراض به سیاست‌های کاخ سفید علیه غزه
  • مقام ارشد حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • مقام ارشد حماس : اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم و به یک حزب سیاسی تبدیل خواهیم شد