Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز خبر مبنی بر اینکه تمام کادر درمان بیمارستان مافی شوش به ویروس کرونا مبتلا شدند را تکذیب کرد. - اخبار استانها -

امرالله مردانی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز در واکنش به خبری مبنی بر اینکه تمام کادر درمان بیمارستان مافی شوش به کرونا مبتلا شده‌اند، اظهار داشت:‌ خبری که در حال حاضر در فضای مجازی مبنی بر اینکه تمام کادر درمان بیمارستان مافی شوش به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غربالگری و معاینه مسافران شهرهای درگیر کرونای انگلیسی در اردبیل اجباری شدادامه واکسیناسیون نیروهای مسلح روسیه در برابر کرونا"سونتو" روستای کرونایی ماهنشان در قرنطینه/ سپاه و بسیج زنجان بسته‌های معیشتی را تأمین می‌کنند

وی در تکمیل سخنان خود افزود: تعدادی از کادر درمان بیمارستان مافی شوش تست آنها مثبت و به ویروس کرونا مبتلاشده اند.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز‌ در پاسخ سئوالی مبنی بر اینکه آیا این خبر صحت دارد که رئیس بیمارستان مجبور به ویزیت بیماران شده است، افزود: اینکه که گفته شده ‌تمام کادر درمان ‌بیمارستان مافی شوش به کرونا مبتلا شده و همین امر سبب شده رئیس بیمارستان ویزیت کند صحت ندارد.

انتهای پیام/337/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرونا مبتلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: با خوردن این نوشیدنی هنگام خواب چربی بسوزانید (فیلم) دمنوش‌های مفیدی که به کاهش التهاب مفاصل و درد آن کمک می‌کند (فیلم) مواد غذایی موثر در کنترل استرس ناباروری (فیلم)

دیگر خبرها

  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان