Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات لیگ دسته اول فوتسال از بهمن ماه آغاز شده اند و نماینده شهرکرد در این دسته از رقابت‌ها با تغییر نام از تابلوی نصر شهرکرد به هافمن که البته به صورت رسمی انجام نشده است، پا به میدان بازی‌ها گذاشته و برای حضور در این مسابقات هم موفق شده ۶ بازیکن غیر بومی را جذب کند، اما در این مدت اتفاقات بسیار عجیبی برای این بازیکنان افتاده است و در نهایت تمامی ۶ بازیکن با دریافت رضایت نامه و فسخ قرارداد این شهر را ترک کرده اند که این موضوع با وساطت و پهلوانی هیئت فوتبال شهرکرد حل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بازیکنان غیر بومی این تیم در گفت و گو با خبرنگار ما این حوادث را تایید کرده است.

سینا جمالی، بازیکن تیم فوتسال تابلوی نصر شهرکرد ضمن اظهار تاسف از رفتار مسئولین این تیم به خبرنگار ما گفت: از روز اول که با این تیم قرارداد بستم اتفاقاتی افتادند که برای هیچ تیم حرفه‌ای نمی‌افتند.

او ادامه داد: پس از توافق مالی و امضای قرارداد به صورت شبانه و در شب هفته اول لیگ یک، ما را به هیئت فوتبال شهرکرد فراخواندند که پس از مراجعه به آن جا در اقدامی جالب، هیچ مسئولی برای ثبت قرارداد در هیئت فوتبال حضور پیدا نکرد. در هر صورت پس از کش و قوس‌های فراوان تلفنی با مسئولین هیئت فوتبال قرارداد ما را بدون وجود قرارداد فیزیکی ثبت کردند و به دلیل همین اقدام، ما به بازی هفته اول نرسیدیم.

بیشتر بخوانید

لیگ دسته دوم فوتسال؛ رقابت‌هایی برای درآمد زایی/ اصرار بر برگزاری زود هنگام؛ دستوری یا ...؟
برای وعده غذایی مشکل داشتیم

جمالی افزود: پس از پایان هفته اول به شهر خود برگشتم و بعد از یک روز با وسایل زندگی به شهرکرد رفتم، اما وعده مسئولین تیم جهت اسکان مناسب اجرایی نشد و ما را در خوابگاهی به مصداق سربازخانه جای دادند. به همین دلیل ناراحتی‌هایی پیش آمدند که باعث شد توافق‌های مالی اجرایی نشوند. مسئولان هر روز وعده فردایی دیگر را می‌دادند و حتی برای وعده‌های غذایی نیز با مشکل رو به رو بودیم. صبحانه که نداشتیم و حتی نهار و شام نیز بی کیفیت بودند.

بازیکن تیم فوتسال هافمن شهرکرد تاکید کرد: به هر حال بعد از وعده‌های پوچ و به بهانه کرونا و وضعیت قرمز خوزستان، می‌خواستند در بازی برابر نماینده دزفول شرکت نکنند، اما نامه نگاری‌ها راه به جایی نبردند و مجبور به شرکت در این دیدار شدیم که بعدا متوجه شدیم کرونا بهانه بوده و مشکل مالی داشتند.

وضعیت بد اسکان و تغذیه در شهرکرد ما را مجبور کرد تا از جیب خودمان خرج کنیم

جمالی گفت: در هر صورت پس از محقق نشدن وعده های مالی و به دلیل شرایط اسکان به شهر خود بازگشتم، اما تماس‌ها برای شرکت در هفته سوم به دلیل شرایط مالی و همچنین شروطی که گذاشته بودند به تنهایی کافی نبودند. به هر حال برای بازی هفته چهارم  مسئولان تیم با ما تماس گرفتند و گفتند که بیایید بازی کنید تا رضایت نامه هایتان را بدهیم و بروید که ما با هزار مشکل رفتیم. وضعیت بد اسکان و تغذیه در شهرکرد به نحوی بود که ما مجبور شدیم از جیب خودمان خرج کنیم. شب قبل از مسابقه، فسخ قرارداد هایمان را دادند و گفتند «بعد از مسابقه فردا در هیئت فوتبال حاضر شوید و با پرداخت هزینه‌هایی که از جیب انجام داده اید و هزینه خروج از استان، به همکاری پایان می‌دهیم»، اما این اتفاق هیچ گاه رخ نداد.

بازیکن تیم فوتسال کشورمان اظهار داشت: جالب است پس از بازی بر سر قرارشان حاضر نشدند و حتی جواب تلفن را هم نمی‌دادند. به هر حال ما سر ساعت در هیئت فوتبال حاضر شدیم، اما هیچ کدام از مسئولین نیامدند و پس از بررسی و پیگیری ها، کپی قراردادهایمان را از سازمان لیگ دریافت کردیم، اما با نهایت تعجب دیدیم که امضای ما جعل شده و اثر انگشت فرد دیگری پای قرارداد‌ها است. مبلغ قرارداد‌ها برای هر فرد از ۳۰ هزار تا ۴۰۰ هزار تومان نوشته شده است.

مسئولین هیئت فوتبال شهرکرد به داد ما رسیدند

جمالی پس از انتقاد شدید از رفتار مسئولین نماینده فوتسال شهرکرد بیان کرد: مسئولین هیئت فوتبال شهرکرد وقتی دیدند چند نفر با ما این گونه رفتار کرده‌اند که ما مجبور شویم از جیب خرج کنیم، به فریاد ما رسیده و با پیگیری‌ها و تماس هایشان فسخ قرارداد و خروج از استان ما را مجانی صادر کردند تا از بند این تیم رها شویم. به هر حال جا دارد از طهمورث حیدری، رئیس هیئت فوتبال، حسن حیدری، قهرمان نجفی و علیرضا طاهری که با ما همکاری و به ما لطف داشتند، تشکر کنم.

بیشتر بخوانید

مرادی: شایستگی پیروزی برابر تیم فوتسال عقاب را داشتیم

بازیکن فوتسال کشورمان در پایان اظهار داشت: این یک ظلم آشکار استو دوستان دیگری که این اتفاق برایشان رخ داده، سرپرست خانوار‌های پرجمعیت هستند و این حرکت زشت و ناراحت کننده است. در هر صورت امیدوارم بتوانیم با شکایت از اقدامات تیم شهرکرد، جعل‌های صورت گرفته و کار‌های غیرقانونی این تیم، حق خودمان را پس بگیریم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتسال شهرکرد تیم فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۲۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب طرح یادمان و جانمایی کاربری‌ها در تپه روضه الشهید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمدحسین واحدیان گفت: در طراحی انجام شده کاربری‌های مختلف ازجمله کاربری خدماتی، تفریحی، فرهنگی، ورزشی، پارکینگ، راه‌های دسترسی، فضای سبز در تپه روضه الشهید منظریه پیش‌بینی شده است.
وی افزود: جانمایی‌های و یادمان این تپه به تصویب هیئت امنای شهر شهرکرد رسید و سپس برای تصویب به هیئت شهرستان ارجاع می‌شود.
شهردار شهرکرد بیان کرد: تلاش شده تا طراحی این تپه برگرفته از معماری‌های ایرانی اسلامی باشد تا بتوان این تپه را به یک مرکز فرهنگی ـ مذهبی تبدیل کنیم.
واحدیان گفت: پس از دریافت مصوبات کامل تلاش می‌شود در اسرع وقت عملیات اجرایی توسط شهرداری آغاز شود، اما تسریع در روند انجام عملیات اجرایی همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان را نیز می‌طلبد.

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • تصویب طرح یادمان و جانمایی کاربری‌ها در تپه روضه الشهید
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست