Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل علیرضا بیرانوند گفت: بحث مالی شکایت بیرانوند از پرسپولیس حدود ۵ میلیارد تومان می‌شود. خبرگزاری میزان - مصطفی سلیمانی وکیل بیرانوند در خصوص جلسه شکایت علیرضا بیرانوند از باشگاه پرسپولیس در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: امروز جلسه بود و وکیل باشگاه پرسپولیس هم حضور داشت. طبق دادخواستی که داده بودیم، باشگاه پرسپولیس جواب داده بود و یک‌سری ادعا مطرح شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته وضعیت هم مهلتی به باشگاه پرسپولیس برای ارائه مدارک داده و سال آینده رای صادر خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که بحث مالی شکایت بیرانوند از پرسپولیس چقدر است؟ گفت: حدود ۵ میلیارد تومان می‌شود.

وکیل بیرانوند درباره بحث متمم قرارداد بیرانوند که در زمان انصاری‌فرد امضا شده بود و هیئت مدیره آن را قبول نداشت، خاطرنشان کرد: آن متمم در باشگاه پرسپولیس به ثبت رسیده و مشکلی وجود ندارد. رویه باشگاه پرسپولیس همین است و حتی قرارداد اصلی بازیکن را هم مدیرعامل امضا کرده و مُهر باشگاه پای آن است. متمم هم امضای مدیرعامل و مُهر باشگاه را دارد و در باشگاه هم به ثبت رسیده و شماره ثبت دارد.

سلیمانی افزود: تمام مطالبات باید پرداخت می‌شد که متاسفانه این اتفاق نیفتاده است. بیرانوند از سال اول نیز طلبکار است که متاسفانه پرداخت نشده است.

«باشگاه پرسپولیس چه میزان از مطالبات بیرانوند را قبول دارد؟» وی در واکنش به طرح این سوال گفت:، چون مدیریت باشگاه پرسپولیس عوض شده، یکسری مطالب را باشگاه قبول ندارد. چیز خاصی اعلام نکردند، اما اینطور که باشگاه می‌گوید بیرانوند باید پولی هم بدهد!

وکیل بیرانوند در مورد شرایط موکلش در لیگ بلژیک اظهار کرد: خدا را شکر وضعیتش خوب است و فکر می‌کنم این هفته آماده خواهد شد و از هفته بعد هم برای بازی‌های ملی باید به ایران بیاید. شرایط بیرانوند خوب است و انشالله در بازی‌های آینده بتواند خودش را نشان دهد.

 

بیشتر بخوانید: تمرین فردای پرسپولیس تعطیل شد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال علیرضا بیرانوند آنتورپ پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس فدراسیون فوتبال علیرضا بیرانوند آنتورپ پرسپولیس باشگاه پرسپولیس وکیل بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید صادر شده از سوی کمیته تعیین وضعیت به شرح زیر است:

* در پی شکایت محمدعلی صفیا از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴۸ میلیون و ۷۸۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت مهرشاد عنبری از باشگاه ایران خودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۷۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۲۵ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

کد خبر 6091873

دیگر خبرها

  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج | گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟