Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه امروز در این باره گفت: «خط ۶ در ایستگاه تربیت مدرس با خط ۷ دارای ایستگاه تقاطعی است و به همین لحاظ افتتاح‌ این ایستگاه‌های جدید از جمله یادگار امام (ره) و شهید ستاری شکل دیگری به روند مسافرپذیری خطوط ۶ و ۷ مترو خواهد بخشید.»

علی امام ادامه داد: «خط ۶ مترو به‌ طول حدود ۴۰ کیلومتر، طولانی‌ترین خط مترو زیرزمینی تهران به حساب می‌آید و اهمیت و ضرورت تکمیل و بهره‌برداری کامل از خط ۶ از آن جهت است که این خط از بسیاری از مناطق، میدان‌های پر رفت و آمد و بیشتر خیابان‌ها و بزرگراه‌های مهم شهر تهران عبور می کند و با خطوط یک، ۲، سه، چهار و هفت مترو در ۶ ایستگاه و همچنین با خطوط دیگری که در برنامه توسعه مترو پایتخت پیش‌بینی شده است، ایستگاه تقاطعی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

خط ۶ مترو ۳۲ کیلومتر طول و ۳۱ ایستگاه دارد. این خط از حرم شاه عبدالعظیم آغاز و پس از طی یک مسیر جنوب به شمال در ایستگاه میدان شهدا با خط چهار، در امام حسین(ع) با خط ۲، در ایستگاه شهدای هفت تیر با خط یک و در ایستگاه میدان ولیعصر با خط سه، تقاطع خواهد داشت و سپس به شمال غربی تهران منتهی می شود.

هفته پیش، دو ایستگاه «دولاب» و «میدان قیام» هم با حضور محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس و دیگر اعضای شورای شهر تهران و همچنین پیروز حناچی، شهردارتهران با  دستور رئیس جمهوری در منطقه تاریخی پایتخت به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 590412 برچسب‌ها شهرداری شهردار مترو خط ۶ مدیریت شهری مترو تهران حمل و نقل شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری شهردار مترو خط ۶ مدیریت شهری مترو تهران حمل و نقل شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام

آفتاب‌‌نیوز :

تشکری‌هاشمی با اشاره به اینکه ساخت خطوط مترو در شورای شهر تهران تصویب نشده است، گفت: «این موضوعات با هزینه ۱۲ میلیارد یورو برنامه‌ریزی شده است. از جمله این برنامه‌ها ساخت خطوط ۹ و ۱۱ مترو است که قرار است به این شرکت فاینانسور بدهند. البته هنوز نه بودجه آن در شورای شهر تهران تصویب شده و نه جزئیات فنی این قرارداد‌ها مطرح شده است.

او گفت: وقتی مشکلی پیش می‌آید وااسلاما سر داده و آن را به تحریم نسبت می‌دهیم که از ناپختگی است. شرکت‌های خارجی باید برای فروش این محصولات التماس کنند. اگر به ملاحظات بپردازیم منطقی‌تر است تا اینکه با استفاده از کلمه پرابهامی به نام «تحریم» همه روش‌های قانونی را زیر پا گذاشته و از هر راه غیرمتعارفی پیش برویم.

دیگر خبرها

  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد