Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرزاد حاتمی، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال درباره مطالباتش از این باشگاه اظهار داشت: از ۱۰ سال پیش ۱۰۰ میلیون تومان از باشگاه استقلال طلب دارم. یک سال در استقلال بودم، برای این تیم ۱۵ گل زدم و قهرمان شدیم و از گروهمان در لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم، اما هنوز پول من را نداده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به حرمت هواداران، تا یکی، ۲ سال پیش از استقلال و پرسپولیس شکایت نکرده بودم. یکی، ۲ سال پیش از پرسپولیس شکایت کردم و چند روز پیش توانستم بخشی از مطالباتم را از باشگاه بگیرم.  

مسئولیت پذیری برخی‌ در حد صفر است

حاتمی در ادامه گفت: قبل از این که نامه شکایتم را به نور شرق تحویل دهم، نزد مددی رفتم و نامه شکایتم را به او نشان دادم و گفتم می‌خواهم به AFC نامه بدهم، کاری نکنید بی حرمتی شود و طلبم را بدهید تا پرونده از کشور خارج نشود. با این حال نمی‌دانم چرا ماجرا این طور پیش رفت. متاسفانه مسئولیت پذیری برخی‌ در حد صفر است.  

مددی گفت پول نداریم، به AFC شکایت کن

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که واکنش مدیرعامل باشگاه استقلال به درخواست او چه بود، گفت: مددی گفت پول نداریم، به AFC شکایت کن. همین حالا هم پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال بسته است، اما متاسفانه با لابی گری کار را پیش می‌برند.  باشگاه پارس جنوبی ۳۰۰ میلیون تومان به من بدهی دارد و باید جلوی این بی قانونی‌ها گرفته شود. اکنون عزیزی خادم به فدراسیون آمده و نور شرق تا حدودی می‌تواند جلوی او ایستادگی کند. بالاخره یک مقام بالادستی تماس می‌گیرد و نور شرق مجبور می‌شود به باشگاه استقلال اجازه جذب بازیکن جدید را بدهد.  

از ۹ سال پیش نتوانسته‌ام طلبم را از استقلال بگیرم

او در ادامه گفت: بی قانونی تمام فوتبال را گرفته است و امیدوارم خادم به این قضایا پایان دهد. من به عنوان بازیکن، از ۹ سال پیش طلبم را نتوانسته‌ام بگیرم. سال ۹۱ با ۱۰۰ میلیون تومان می‌توانستم یک کاری بکنم، اما اکنون با این پول یک دوچرخه هم به من نمی‌دهند.  

وقتی مطالباتم پرداخت نشده است، چگونه برای استقلال مجوز حرفه‌ای صادر می‌کنند؟

حاتمی افزود: به نامه خودم رای پرونده که مربوط به تاریخ ۱۳ شهریور ۹۸ است را پیوست کردم. ۲ سال از صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه استقلال سپری شده است. وقتی من از باشگاه طلبکارم، چگونه برای آن مجوز حرفه‌ای صادر می‌کنند؟ من همین رای را به عنوان پیوستِ نامه، به AFC ارسال می‌کنم و از آن‌ها می‌پرسم که چگونه با وجود پرداخت نشدن مطالبات من، باشگاه استقلال مجوز حرفه‌ای می‌گیرد. همین باعث می‌شود که AFC به سازمان لیگ و کمیته انضباطی فشار بیاورد تا این ماجرا تمام شود. تمام این قضایا به خاطر دولتی بودن استقلال و پرسپولیس است.  

با کمک شکوری و سمیعی توانستم بخشی از مطالباتم را از پرسپولیس بگیرم

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: وقتی استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند، دیگر کسی نمی‌تواند به نور شرق فشار بیاورد و بگوید پنجره این باشگاه‌ها را باز کنید. سال ۹۳ با پرسپولیس نایب قهرمان شدیم و از این باشگاه هم ۲۰۰ میلیون تومان طلب داشتم. با کمک‌های سمیعی و شکوری توانستم بخشی از مطالباتم را از پرسپولیس بگیرم، اما مددی جوابی نداد. هیچ بازیکنی دوست ندارد برای گرفتن طلبش به باشگاه برود، اما ۱۰ سال از طلبم گذشته است. مددی خیلی راحت گفت که اشکالی ندارد، برو شکایت کن. اصلا انگار نه انگار که مددی مدیرعامل استقلال است. به هر حال باید به این قضیه رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید

حاتمی: پنالتی درست بود/ امیدوارم استقلال به فینال برسد و قهرمان شود شکایت فرزاد حاتمی از استقلال به AFC شکوری: پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس با سخت گیری‌ها باز شد/ امیدوارم مغانلو به صورت دائمی در کنارمان باشد مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی، عضو هیئت رئیسه است و مطمئنا اجازه نمی‌دهد کارم را انجام دهم

او در ادامه صحبت های خود با اشاره به حضور افراد غیر فوتبالی در فوتبال گفت: اگر فوتبالی‌ها را بالای سر فوتبال بگذارند، چنین بلا‌هایی سر فوتبال ما نمی‌آید و فدراسیون درست عمل می‌کند. متاسفانه هر بار می‌بینیم که با لابی گری قانون را دور می‌زنند. از باشگاه پارس جنوبی جم ۳۰۰ میلیون طلب دارم، اما مدیرعامل این باشگاه عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است. مطمئنا مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی اجازه نمی‌دهد که من کارم را انجام دهم. اکنون من برای دریافت مطالباتم از پارس جنوبی رای دارم و این باشگاه نمی‌تواند بازیکن جدید جذب کند، اما ببینید که این روند چقدر طول می‌کشد. مطمئنا پارس جنوبی جم نیم فصل بازیکن می‌گیرد. اگر آن موقع بازیکن نگیرد هم تا شروع فصل آینده قطعا بازیکن می‌گیرد، اما طلب من هیچ وقت پرداخت نمی‌شود و این یعنی بی قانونی!

در این فوتبال چیزی جز بی قانونی ندیدم

حاتمی در پایان افزود: امیدوارم خادم به این مشکلات رسیدگی کند. من از ۱۶، ۱۷ سالگی تاکنون که نزدیک به ۴۰ سالم شده است، فوتبال بازی می‌کنم. حدود ۲۰ سال فوتبال بازی کردم و در این مدت چیزی جز بی قانونی ندیدم.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال باشگاه استقلال پیکان تهران باشگاه پارس جنوبی باشگاه استقلال میلیون تومان مجوز حرفه ای بی قانونی شکایت کن نور شرق سال پیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۳۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به یاد آتیلا پسیانی و لحظه‌های ماندگارش در سینما | از هنرمندی در آثار بهرام بیضایی تا حاتمی‌کیا و بهروز افخمی |‌ ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، ‌ به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، آتیلا پسیانی از پیشگامان تئاتر تجربی‌ست و چیزی حدود ۸۰ فیلم سینمایی در کارنامه بازیگری‌اش به چشم می‌آید؛ از نقش‌آفرینی برای بهرام بیضایی و تهمینه میلانی تا ابراهیم حاتمی‌کیا و بهروز افخمی.

آتیلا پسیانی که با بازی در «محله بر و بیا» خالق خاطرات دوست‌داشتنی برای دهه شصتی‌ها بود، در تمامی سال‌های بلند فعالیت هنری خود در گونه‌های رنگارنگِ جدی تا کمدی به ایفای نقش پرداخت، نقش‌هایی که نمود آن‌ها در فیلم‌های بسیاری پیدا بود.

«کشتی آنجلیکا»، «دو فیلم با یک بلیت»، «مسافران»، «خاکستر سبز» و «روز شیطان» از جمله آثاری بود که او از میانه دهه شصت تا سال ۷۳ در آن‌ها نقش‌آفرینی کرد. تا بعد از آن نوبت به همکاری با رسول ملاقلی‌پور و تهمینه میلانی در فیلم‌هایی چون «هیوا»، «دو زن» و «نسل سوخته» برسد. بعد از آن بود که در حوالی سال ۸۰ نوبت به همکاری‌اش برای بازی در آثار فریدون جیرانی و کمال تبریزی در فیلم‌های «آب و آتش»، «شام آخر» و «گاهی به آسمان نگاه کن» رسید.

فرزاد موتمن که آتیلا پسیانی سابقه بازی در دو فیلم او به نام‌های «آخرین‌بار کی سحر را دیدی» و «صداها» را دارد، بازی این هنرمند عرصه‌های سینما، تئاتر و تلویزیون را تکنیکی و با تمرکزی بالا در صحنه می‌خواند که قادر بود نقش‌های پیچیده و روانشناختی را به گونه‌ای ادراک‌پذیر ایفا کند.

گرچه «کما» ی آرش معیریان فیلمی در ژانر کمدی به‌شمار می‌رفت، اما پسیانی ایفاگر نقش جدی در آن بود تا در «اسپاگتی در ۸ دقیقه» توانایی‌های بازی در زمینه کمدی را نیز به رخ بکشد. بازی در «آتش بس»، «پاداش سکوت»، «یک عاشقانه ساده»، «پل چوبی»، «نیمه شب اتفاق افتاد»، «غلامرضا تختی» و «سیانور» را از جمله دیگر نقش‌آفرینی‌های به یاد ماندنی این بازیگر فقید می‌توان خواند.

آتیلا پسیانی که آخرین نقش‌آفرینی او بازی در مجموعه «بی‌گناه» به کارگردانی مهران احمدی بود، بعد از مدتی مبارزه با بیماری سرطان، در میانه نخستین ماه پاییزی سال ۱۴۰۲ دیده از سرای ناپایدار فرو بست.

کد خبر 848317 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • جهش تولید با مشارکت مردم باعث توسعه اشتغال می‌شود
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • به یاد آتیلا پسیانی و لحظه‌های ماندگارش در سینما | از هنرمندی در آثار بهرام بیضایی تا حاتمی‌کیا و بهروز افخمی |‌ ببینید
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!