Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از السومریه، ائتلاف پارلمانی سائرون عراق اعلام کرد وجود اختلافاتی که درباره سهم اقلیم کردستان عراق از بودجه وجود دارد، عامل تاخیر در تصویب بودجه توسط نمایندگان پارلمان نیست.

ریاض المسعودی نماینده پارلمان از ائتلاف سائرون با بیان این موضوع گفت: در کنار سهم اقلیم از بودجه، مسائل دیگری مثل اختلافات فنی، مساله قیمت دلار، در نظر گرفتن ردیف های شغلی، درآمدی که به واسطه افزایش قیمت نفت به داست آمده از دیگر مواردی که باعث شده است تا قانون بودجه به تصویب پارلمان نرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که اسعد مرشدی عضو فراکسیون حکمت روز چهارشنبه اعلام کرده بود جلسه آینده برای تصویب بودجه، تعیین کننده خواهد بود. زیرا تأخیر در تصویب آن به زیان شهروندان عادی خواهد بود.

مرشدی در این باره گفت: بودجه آماده رأی گیری است و کمیسیون اقتصادی لایحه را برای به رأی گذاشتن به هیأت رئیسه مجلس ارسال کرده است.

مرشدی دلیل به تعویق افتادن تصویب بودجه را اختلافات سیاسی بین اربیل و بغداد دانست و تأکید کرد: هیچ بهانه ای برای فرار از تصویب آن در جلسه آینده مجلس عراق وجود ندارد.

عضو فراکسیون حکمت تصریح کرد: همه پروژه های کشور به دلیل عدم تصویب بودجه متوقف شده است. در نتیجه عدم تصویب یا تأخیر در تصویب آن به زیان شهروندان عادی است.

کد خبر 5168674

منبع: مهر

کلیدواژه: سائرون عراق ایالات متحده امریکا عراق عربستان سعودی رژیم صهیونیستی ایران سوریه افغانستان روسیه برجام فلسطین لبنان ترکیه جو بایدن جنگ 2015 یمن تصویب بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدعت عجیب در جریان تصویب بودجه؟

درحالی‌که نمایندگان مجلس سال گذشته در جریان تصویب احکام و تبصره های بودجه، با برداشت ۴ همت وزارت راه و شهرسازی از صندوق تامین خسارت های بدنی مخالفت کرده و این بند را حذف کرده بودند، شنیده ها از بازگشت این پیشنهاد در قالب جداول بودجه حکایت دارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درحالی‌که نمایندگان مجلس سال گذشته در جریان تصویب احکام و تبصره های بودجه، با برداشت 4 همت وزارت راه و شهرسازی از صندوق تامین خسارت های بدنی مخالفت کرده و این بند را حذف کرده بودند، شنیده ها از کمیسیون تلفیق بودجه مجلس از بازگشت پیشنهاد برداشت از منابع صندوق در قالب جداول بودجه حکایت دارد.

این در حالی است که در هفته های گذشته، رئیس مجلس بارها تاکید کرده بود که در جریان بررسی جداول بودجه، پیشنهادات مغایر با احکام و تبصره های تصویب شده امکان بررسی و تصویب نخواهد داشت.

باید منتظر ماند و دید صحن علنی مجلس چه واکنشی به این تصمیم مغایر آیین نامه مجلس خواهد داشت؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا
  • بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب
  •  تصویب لایحه جنجالی اخراج پناهجویان از بریتانیا
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است
  • پارلمان انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد
  • بدعت عجیب در جریان تصویب بودجه؟
  • پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد