Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-02@03:43:26 GMT

«بانوی بهشت» علیه بانوی بهشت

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۳۷۳۴

«بانوی بهشت» علیه بانوی بهشت

«بانوی بهشتشان» از داعش و جنایت‌هایش می‌گوید و بعد آن را به ماجرای ۱۴۰۰ سال پیش و سوختن خانه‌ مادر بر می‌گرداند و عاملان آتش را همین داعشیان امروز می‌داند و نتیجه می‌گیرد که پیروان آن‌ها نمی‌توانند محبت اهل بیت را بر دلشان داشته باشند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجید نجفی؛ از همان تیزر فیلم می‌توان فهمید که این بار یاسر الحبیب چه گلی به سر شیعه‌ انگلیسی ریخته است! این بار نام «بانوی بهشت» را بر سر نیزه ها برده‌اند تا بدون حکمیت، سر شیعه را بر نیزه ببرند!

 

برائت از دشمنان اهل بیت جزو ضروریات شیعه است پس ماجرا، حکایت ترس نیست؛ بلکه حکایت ادعای عده‌ای برای مقابله با محبین اهل بیت و شیعه است که حال با ابزار هنر و با قدرت تمام علیه شیعه و مادرش، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها قد علم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«بانوی بهشتشان» از داعش و جنایت‌هایش می‌گوید و بعد آن را به ماجرای ۱۴۰۰ سال پیش و سوختن خانه‌ی مادر بر می‌گرداند و عاملان آتش را همین داعشیان امروز می داند و نتیجه می‌گیرد که پیروان آنها نمی‌توانند محبت اهل بیت را بر دلشان داشته باشند و برعکس دشمن اهل بیت تربیت می کنند!

 

یاسر الحبیب مدعی است که این فیلم را برای مظلومیت حضرت زهرا سلام الله علیها ساخته‌اند. سخن زیبای امیرالمومنین(ع) پاسخ مناسبی برای ادعای این جماعت است: «کلمه حقی است که از آن اراده‌ای باطل دارند.» از ابتدای ساخت این فیلم یعنی  از سال ۹۵ که نام «یوم العذاب» بر آن گذاشته شده بود، هدفش مشخص بود و همان موقع هم واکنش قاطع علمای شیعه را در پی داشت اما انتشار تیزر این فیلم نشان داد که یاسر الحبیب و سازمان «خدام المهدی» در طی این سالها بیکار نبوده‌اند.

 

داعش، غدیر، حمله به خانه حضرت زهرا سلام الله علیها و شهادت ایشان، محور اصلی این فیلم است که با مرکزیت ماجرای کودکی عراقی است که مادرش را در خلال حمله و جنایات داعش از دست می‌دهد. در همین حین از طریق یک بانوی سالمند شیعه با داستان حضرت زهرا سلام الله علیها آشنا می‌‌شود و اهمیت صبر را می‌آموزد.

 

ماجرا  در ظاهر تنها همین است اما در باطن خود بقدری پلید و تفرقه‌افکنانه است که علمای جبل عامل هم آن را تقبیح کردند و اقدام یاسرالحبیب را با حمایت سازمان‌های اطلاعاتی انگلستان  همراه دانستند و هدف از ساختن آن را ایجاد اختلاف بین مسلمانان برشمردند.

 

از حواشی این فیلم که نشان دادن چهره مبارک رسول خدا صلوات الله علیه و نیم‌رخ حضرت امیر علیه السلام است اگر بگذریم، از پیام نابودگرانه‌ی آن علیه شیعه و اسلام نمی‌توان گذشت. این فیلم اگر با تقبیح و مقابله‌ی علما و عموم مسلمانان جهان روبرو نشود، زمینه‌های تفرقه و دشمنی در بین مسلمانان را بیش از پیش فراهم می‌کند. از آن سو هم لازم است که سینماپردازان و فیلم‌سازان با تغییر رویکرد خود نگاهی نو به مفاهیم و وقایع صدر اسلام داشته باشند و تاریخ را با نگاه واقعی اما بدور از توهین و تفرقه به مقدسات دیگران، بازنمایی کنند و وقایع را بازگو کنند. اگر این اتفاق صورت نگیرد، امثال یاسرالحبیب جلو آمده و کار را به دست می‌گیرند.

 

امروز بزرگ‌ترین راه‌ موفقیت علیه ظلم جهانی مستکبران عالم، اتحاد مسلمانان است لذا لازم است با تفرقه‌افکنانی که به نام شیعه و سنی علیه شیعه و سنی تفرقه می‌کنند، با جدیت مبارزه نمود.

 

مجید نجفی  - ارشد ادیان و عرفان تطبیقی دانشگاه فردوسی

انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «خبرگزاری دانشجو» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بانوی بهشت فیلم سینمایی تاریخ اسلام یادداشت دانشجویی زهرا سلام الله علیها اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۳۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه فرا رسیدن روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که به نام روز دختر نامگذاری شده گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود.

این مراسم روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

این تجمع با اجرای نجم الدین شریعتی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان همراه خواهد بود.

حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان در این مراسم مداحی خواهند کرد و سید حمیدرضا برقعی به شعرخوانی خواهد پرداخت.

کد خبر 6093595

دیگر خبرها

  • ادامه واکنش‌های جهانی علیه حمله داعش به نمازگزاران در هرات
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • نماهنگ|«تو را است معجزه درکف... عصا بیفکن!»
  • کمال نامه ی مستان حیدری / امیرالمؤمنین در شعر خواجوی کرمانی
  • نماهنگ| «تو را است معجزه درکف... عصا بیفکن!»
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت