Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس «هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی استان تهران» گفت: انتخابات و نظارت بر آن در استان تهران به صورت الکترونیکی نخواهد بود؛ تا نیمه خرداد اسامی نهایی داوطلبان انتخابات شورا‌ها اعلام خواهد شد. خبرگزاری میزان - احمد نادری امروز طی یک نشست خبری با اصحاب رسانه در تشریح اقدامات هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی استان تهران، گفت: هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی استان تهران از نخستین هیئت‌هایی است که کار خود را آغاز کرده، این در حالی است که ۱۶ شهرستان در استان تهران وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نادری گفت: معاونت نظارت و بازرسی و همچنین معاونت امور پشتیبانی، مالی و اداری معاونت‌های ذیل هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی استان تهران هستند که کمیته IT، منابع انسانی و آموزش و پشتیبانی کمیته‌های اصلی معاونت پشتیبانی بوده و کمیته‌های بازرسی و رسیدگی به شکایات حقوقی و همچنین کمیته شهرستانی ذیل معاونت نظارت هستند.

وی افزود: طراحی سامانه جامع برای نظارت و آموزش و حفظ استاندارد‌های آموزش در انتخابات شورا‌ها صورت گرفته و احتمالاً بین ۱۰ تا ۱۱ هزار نفر آموزش و نظارت بر انتخابات شورا‌ها را به صورت مجازی طی خواهند کرد.

نادری اظهار داشت: رسیدگی به شکایت‌ها حضوری است، ولی برای تکمیل موضوع شکایت مردم می‌توانند از طریق بستر IT اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس «هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی استان تهران» بیان داشت: ۱۶ شهرستان در استان تهران وجود دارد که بایستی از بین معتمدین محلی ۵ نفر به عنوان هیئت نظارت شهرستانی منصوب شوند که این کار را کرده‌ایم ضمن اینکه در هر بخش هم ۳ معتمد محلی خواهیم داشت، این در حالی است که ۳۵ بخش در استان تهران وجود دارد؛ در مجموع ۵۱ شهرستان و بخش در استان تهران وجود دارد.

وی با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبین انتخابات شورا‌ها هم اکنون در حال انجام شدن است، ادامه داد: این در حالی است که ثبت نام از داوطلبین انتخابات بخش‌ها در ۱۶ فروردین انجام می‌شود.

نادری افزود: در دوره چهارم در استان تهران ۴۵۹۱ نفر داوطلب انتخابات شورا‌ها بودند که ۱۴ درصد آنان ار بانوان و ۸۶ درصد آنان آقایان تشکیل می دادند. اما در دوره پنجم این رقم به ۶۰۷۷ نفر در استان تهران رسید که ۱۶ درصد آن بانوان و ۸۴ درصد آن آقایان بودند.

رئیس «هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی استان تهران» اظهار داشت: در دوره ششم انتخابات شورا‌ها تا ساعت ۱۳ و ۳۰ امروز ۲۳ اسفند ۹۷۵ نفر در استان تهران ثبت نام کردند که ۱۳ درصد آنان بانوان و ۸۷ درصد آن آقایان است که ۵۰ درصد این افراد به صورت حضوری ثبت نام کرده و بقیه از طریق فضای مجازی به پیشخوان‌های دولت کار خود را پیش بردند.

نادری با بیان اینکه در مجموع در شهر تهران ۲۸۱ ثبت نام قطعی بوده است، بیان داشت: تاکنون یک پنجم ثبت نام‌های انتخابات شورا‌ها در کل کشور مربوط به استان تهران بوده است.

رئیس «هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی استان تهران» گفت: تاکنون ۴۷۵ پرونده در حال بررسی در انتخابات شورا‌ها وجود دارد که هنوز ثبت نام خود را قطعی نکردند که دلیل آن به عدم تکمیل پرونده باز می‌گردد.

وی تصریح کرد: تلاش خود را انجام می‌دهیم که انتخاباتی سالم و بدور از هرگونه شائبه و حاشیه داشته باشیم؛ عمل به مُر قانون برای ما از هر چیزی مهمتر است؛ هیچ گونه اعمال سلیقه گروهی، حزبی و سیاسی نداشته و تلاش می‌کنیم به کشور از طریق ایجاد پارلمان‌های شهری و شورا‌ها کمک کنیم.

نادری تاکید کرد: تا پایان فروردین بررسی صلاحیت‌ها طبق قانون انجام خواهد شد، ولی افراد رد صلاحیت شده فرصت اعتراض و بررسی مجدد صلاحیت در هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌ها را دارند.

رئیس «هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های شورای اسلامی استان تهران» گفت: انتخابات و نظارت بر آن در استان تهران به صورت الکترونیکی نخواهد بود؛ تا نیمه خرداد اسامی نهایی داوطلبان انتخابات شورا‌ها اعلام خواهد شد.

وی گفت: هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی استان تهران معتقد است که باید تعداد صندوق‌های ثابت در انتخابات بیشتر شده و صندوق‌ها باید در فضای باز باشند؛ ضمن اینکه خیلی معتقد به در نظر گرفتن صندوق سیار نیستیم.   بیشتر بخوانید: سخنگوی ستاد انتخابات: استقبال داوطلبان انتخابات شوراها برای ثبت‌نام غیرحضوری در حال افزایش است

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس شورای اسلامی انتخابات شوراها

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انتخابات شوراها استان تهران وجود داوطلبان انتخابات شورا ثبت نام درصد آن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلونسو: هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است

سرمربی تیم فوتبال بایرلورکوزن به پیروزی تیمش مقابل رُم در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژابی آلونسو که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا موفق شدند با نتیجه 2 بر صفر میزبان خود رُم را شکست دادند تا نیمی از راه صعود به فینال را طی کرده باشند، پس از این بازی گفت: ما با قدرت و نظم تیمی سخت جنگیدیم اما هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است. ما روی ضدحملات عالی بازی کردیم و با وجود اینکه از موقعیت‌های‌مان برای به ثمر رساندن گل سوم نهایت استفاده را نبردیم اما همچنان ازعملکرد این تیم راضی هستیم. امیدوارم در بازی برگشت بتوانیم همراه با هواداران‌مان جشن صعود به فینال بگیریم.

سرمربی اسپانیایی لورکوزن که اخیراً این تیم را به قهرمانی زودهنگام در بوندس‌لیگا رساند، تصریح کرد: این یک عملکرد متمرکز با ارائه یک بازی هوشمندانه و پخته بود. رُم هم موقعیت‌های خود را داشت اما گل اول به ما اعتماد به نفس بیشتری داد و ما چه با توپ و چه بی‌توپ خوب کار کردیم. ما در نیمه دوم احساس ثبات می‌کردیم و به سختی به رُم اجازه خلق موقعیت دادیم، چون می‌دانستیم که اگر در دفاع محکم و منضبط بمانیم، می‌توانیم موقعیت‌هایی هم روی دروازه آنها ایجاد کنیم.  

دست بالای رُم برای پایین آوردن رقم بند خرید آزمون

آلونسو که با لورکوزن رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرده‌اند و در 47 بازی اخیر شکست‌ناپذیر بوده‌اند، در این باره هم خاطرنشان کرد: این روند شکست‌ناپذیری استثنایی است. این به خاطر ذهنیت عالی بازیکنانم و سطح تمرکز ثابت در سراسر تیم است اما ما نمی‌خواهیم اکنون متوقف شویم. ما باید این روند را تا پایان فصل ادامه دهیم.  

وی در پایان در مواجهه با این پرسش که «آیا رؤیای کسب سه‌گانه قهرمانی را دارید؟»، گفت: ما به کسب سه‌گانه نزدیک هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • اسلامی: شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک یکشنبه در استان تهران برگزار می‌شود
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • آلونسو: هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است
  • لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی
  • اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی
  • بررسی ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شورا‌های شهر از سراسر کشور در دیوان عدالت اداری