Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@23:01:59 GMT

۳۱۵ میلیارد تومان اوراق تسویه خزانه برای فارس قطعی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۴۰۲۳

۳۱۵ میلیارد تومان اوراق تسویه خزانه برای فارس قطعی شد

گروه استان‌ها- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس گفت: سرجمع ۳۱۵ میلیارد تومان اوراق تسویه خزانه برای فارس قطعی و نهایی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، بابک دایی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه فارس اظهار داشت: تاکنون 238 میلیارد تومان اوراق تسویه خزانه نوع اول، 77 میلیارد تومان نوع دوم و سرجمع 315 میلیارد تومان اوراق تسویه خزانه برای فارس قطعی و نهایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 1277 میلیارد تومان کل تخصیص اسناد خزانه فارس است که تاکنون 1270 میلیارد تومان از آن توزیع شده و 7 میلیارد باقی‌مانده نیز توزیع می‌شود، افزود: میزان جذب اسناد خزانه فارس 692 میلیارد تومان و اسناد جذب نشده 577 میلیارد تومان است.

دایی با بیان اینکه از 185 دستگاه اجرایی تاکنون 62 دستگاه اجرایی و شهرداری از 9 تا 100 درصد اسناد خزانه را جذب کرده‌اند و آب منطقه‌ای و علوم پزشکی بیشترین سهم را در اسناد خزانه دارند که هرکدام به ترتیب 70 و 72 درصد جذب داشته‌اند، گفت: دستگاه‌های اجرایی برای جذب این اسناد تا 31 تیرماه فرصت دارند.

121 میلیارد تومان اسناد خزانه به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت99 درصد اعتبارات اسناد خزانه اسلامی در استان فارس جذب شد200 میلیارد تومان از اسناد خزانه فارس هنوز جذب نشده است

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس با بیان اینکه تاکنون 14 هزار و 523 فقره ملک دولتی فارس در سامانه سادا ثبت شده است، گفت: تاکنون 178 فقره ملک به ارزش 820 میلیارد تومان برای فروش و مدلدسازی شناسایی شده که از این بین اطلاعات 126 فقره ملک به ارزش 765 میلیارد تومان به وزارت اقتصاد ارسال شده است.

دایی با بیان اینکه وزارت اقتصاد مجوز فروش 56 فقره ملک به ارزش 559 میلیارد تومان را صادر کرده است، عنوان کرد: تاکنون از محل فروش 7  فقره ملک که 5 فقره مربوط به استانداری و دو فقره مربوط به جهاد کشاورزی فارس است بیش از 10 میلیارد تومان به خزانه واریز شده است.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان اوراق تسویه خزانه اسناد خزانه فقره ملک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، سیداحمد خادمیان به تشریح وند ارائه تسهیلات ودیعه مسکن توسط بانک‌ها پرداخت و افزود: تاکنون یک میلیون و ۶۵۴ هزار و ۳۶ نفر از متقاضیان در سامانه tem.mrud.ir ثبت‌نام کردند که از این میزان متقاضی ثبت‌نام شده، یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۸۷۵ نفر حائز شرایط دریافت وام ودیعه مسکن شناخته شدند.

مدیرکل دفتر طرح‌های نهضت ملی مسکن ادامه‌داد: از تعداد حائزان شرایط دریافت وام ودیعه مسکن یک میلیون و ۳۳ هزار و ۳۰۵ نفر به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن معرفی شدند که بانک‌ها تاکنون با ۴۴۵ هزار و ۶۸ نفر عقد قرارداد کردند.

خادمیان تصریح‌کرد: با توجه به تکلیف قانونی، ضرورت دارد تا بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات به معرفی‌شدگان سرعت بدهند.

تسهیلات ودیعه مسکن در تهران ۲۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها ۱۵۰ میلیون تومان، در سایر شهر‌ها به ۱۰۰ میلیون تومان و در روستا‌ها به ۴۰ میلیون تومان رسیده است. چگونگی بازپرداخت این وام نیز با توجه به سود ۱۸ درصدی که باید حداکثر در پنج سال پرداخت شود، محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • معافیت سازمان بیمه سلامت بر اساس قانون از اتصال به حساب خزانه
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چرا انتشار اوراق رهنی مسکن در ایران گره گشا نبود؟
  • تسویه بدهی گازی پتروشیمی ها به دلیل ماهیت مصارف قطعی تبصره هدفمندی یارانه‌ ها باید سریعا انجام پذیرد