Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@08:32:08 GMT

کشف ۱۰۰ تن مرغ احتکار شده در شهرستان ری

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۴۴۰۹

کشف ۱۰۰ تن مرغ احتکار شده در شهرستان ری

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در بازدید سرزده از یک سردخانه در بخش کهریزک گفت:متاسفانه در این بازدید با موارد تخلف متعددی روبرو شدیم که می‌تواند یکی از دلایل نابسامانی بازار گوشت مرغ باشد.

احمد جعفری نسب افزود: در این سرخانه مشاهده کردیم که حدود ۱۰۰ تن مرغ منجمد که نیاز جدی این روز‌های بازار مصرف است از دو ماه قبل بدون داشتن هیچ گونه مجوزی از مراکز ذیصلاح در این محل نگه داری و احتکار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با هشدار به سردخانه‌ها و مراکز نگه داری این گونه کالا‌های اساسی گفت: افرادی که در این شرایط اقتصادی اقدام به احتکار و اختفاء کالا‌های مورد نیازمردم کرده و به دنبال سود جویی هستند باید بدانند که با اشد مجازات روبرو خواهند شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران خاطر نشان کرد: این پرونده نیز در کنار پروند‌های احتکار دیگری هم که در حال پیگیری و صدور رای هستند رسیدگی و بلافاصله رای قطعی آن صادر خواهد شد.

بازرس اداره صمت شهرستان ری نیز با اشاره به اینکه تمام این مرغ‌های منجمد احتکار شده در حال حاضر توقیف و ضبط خواهند شد، افزود: این مرغ‌ها پس از صدور رای قطعی با نرخ مصوب در میان مردم توزیع می‌شود.

امین شفیعی اظهار داشت: از مردم تقاضا داریم تا در صورت مشاهده هرگونه احتکار و امتناع از فروش کالا‌های مورد نیاز مردم موارد تخلف را به سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات و اداره صنعت و معدن با همکاری نیروی انتظامی و دادسرا‌های شهرستان‌های استان تهران از ۱۵ اسفند ۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرغ احتکار تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن گرجیان ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کالا و احشام در سطح شهرستان بویراحمد، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی دشت روم قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی گسترده یک سارق کالا و احشام را شناسایی و دستگیر کردند و مأموران در بازرسی از مخفیگاه سارق سه رأس گوسفند و مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط کردند.

کد خبر 6090004

دیگر خبرها

  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو