Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه یکی از روش‌های برداشت غیرمجاز از حساب بانکی مردم، کپی کردن کارت‌های اعتباری آنان به وسیله دستگاه اسکیمر است، گفت: در همین رابطه یکی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه و تقاضای پیگیری پرونده خود که مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال از حساب وی به صورت غیر مجاز برداشت شده بود را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کارشناسان پلیس فتا این شهرستان طی یک بازه زمانی کوتاه مدت و بااستفاده از تحقیقات فنی و رصد سایبری، محل اختفاء فرد کلاهبردار را در یکی از شهر‌های استان خوزستان شناسایی ومشخص شد این فرد کلاهبردار به کمک همدست خود از طریق دستگاه اسکیمر کارت اعتباری بیش از ۱۵۰ نفر از هموطنان که اکثریت ساکن همان شهرستان بوده را کپی و از حساب آنان برداشت کرده اند.

سرهنگ زلقی ادامه داد: ماموران پلیس پس از اخذ نیابت قضایی جهت دستگیری فرد کلاهبردار، به شهرستان مورد نظر مراجعه بلافاصله طی عملیاتی فرد کلاهبردار را به همراه همدست حرفه‌ای خود دستگیر، از مخفیگاه آنان تعداد ۲۰۰ عدد کارت کپی شده متعلق به مالباختگان و مبلغ ۸۰ میلیون تومان وجه نقد به صورت ارز خارجی به همراه یکدستگاه اسیکمر کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به انتقال متهمان به این شهرستان و تحویل آنان به مراجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد هنگام پرداخت و خرید، خودشان نسبت به کشیدن کارت عابر بانک در دستگاه کارت خوان اقدام کنند و از افشای رمز آن در جمع دیگران خودداری کنند.

او عنوان داشت: شهروندان باید این مسئله را از فروشندگان و صاحبان کارت‌خوان‌ها مطالبه کنند و در صورت مشکوک شدن می‌توانند موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند تا برخورد‌های قانونی با افراد متخلف صورت گیرد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری کلاهبردار نیروی انتظامی فرد کلاهبردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات دو فرد گرفتار در پل زرمیتان شهرستان اردل

مسعود مثنوی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی اعلام eoc چهارمحال و بختیاری خبری مبنی بر گرفتار شدن دو فرد عشایر گرفتار در پل روستای زرمیتان شهرستان اردل در گل و سیلاب در اثر فعالیت سامانه بارشی و بالا آمدن سطح رودخانه، دریافت شد.

وی افزود: به سرعت نیروهای عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهدای دشتک با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مثنوی ادامه داد: نیروهای امدادی پس از دسترسی به حادثه دیدگان نسبت به رهاسازی آنان و استقرارشان در محل امن اقدامات لازم را انجام دادند.

کد خبر 6096816

دیگر خبرها

  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی رسید جعلی بانک
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • ببینید | لحظه نجات بچه گرفتار در سیل در شهرستان قیرو کارزین
  • نجات دو فرد گرفتار در پل زرمیتان شهرستان اردل
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران