Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان از تدوین برنامه راهبردی جامع حوزه مدیریت شهری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  رشت ، نظرعلی علیزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت سامانه شورای ائتلاف اظهار داشت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان خود را ملزم می‌داند که نظرات مردم را در ارائه لیست نهایی لحاظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان افزود: نامزدهایی که تمایل دارند در لیست شورای ائتلاف قرار بگیرند و از این مکانیسم این شورا عبور کنند می‌توانند در سامانه معرفی شده به نشانیhttp://etelaf-gilan.com مراجعه و ثبت‌نام کنند.

علیزاده با اشاره به روند جدی فعالیت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 1400 گفت: مردم نیز می‌‌توانند با ورود به سامانه مذکور نسبت به معرفی افرادی که دارای صلاحیت می‌دانند اقدام کنند.

42 داوطلب جدید برای عضویت در شورای اسلامی در گیلان ثبت نام کردند124 نفر تاکنون در انتخابات شورای اسلامی در گیلان ثبت نام کردند60 داوطلب تا شامگاه چهارشنبه برای عضویت در شورای اسلامی شهر در گیلان ثبت نام کردند

وی با بیان اینکه تمام کاندیداهایی که خواستار حمایت شورای ائتلاف هستند می‌بایست در سامانه مذکور ثبت‌نام کنند افزود: معرفی کاندیداهای کارآمد و توانمند توسط مردم اثرگذار خواهد بود و باعث می‌شود که نتایج حاصله به‌نفع مردم و اثر‌گذارتر باشد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان تأکید کرد: لیست نهایی شورای ائتلاف از طریق چندین مرحله نظرسنجی و روش‌های مختلف ارائه می‌شود و افرادی که در لیست این شورا قرار می‌گیرند موظف هستند خود را پایبند به سند راهبردی مدیریت شهری بدانند.

علیزاده از تدوین برنامه راهبردی جامع مرتبط با حوزه مدیریت شهری توسط کمیته پژوهشی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان خبر داد و بیان داشت: کاندیدای مورد حمایت این شورا می‌بایست براساس برنامه‌ مذکور عمل کنند.

وی گردآوری جریان و احزاب انقلابی به‌دور هم و دستیابی به لیست واحدی برای حضور در انتخابات به‌صورت مکانیسم‌محور با انجام فعالیت‌های شفاف را از جمله اهداف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: این‌ شورا همچنان به حضور افراد دارای صلاحیت و کارآمد در شورای شهر تاکید دارد.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مدیریت شهری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان کاندیداهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی را اعلام کرد.

در این راستا «محمدرضا ملکشاهی راد» و «هادی هاشمی» از سوی این شورا مورد حمایت و معرفی قرار گرفته‌اند.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت‌ماه در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090814

دیگر خبرها

  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی