Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@12:43:09 GMT

درآمدهای مالیاتی لرستان ۳۶ درصد رشد داشته است

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۵۳۳۱

درآمدهای مالیاتی لرستان ۳۶ درصد رشد داشته است

ایسنا/لرستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: ستاد درآمد باید تمام تلاش خود را برای وصول درآمدهای اسفندماه انجام دهد.

دکتر سمانه حسن‌پور در کارگروه ستاد درآمد لرستان که امروز ۲۳ اسفندماه برگزار شد، اظهار کرد: طبق گزارش اداره‌کل امور اقتصاد و دارایی استان درآمدهای وصول شده تا پایان بهمن‌ماه ۶۵۰ میلیارد تومان است و نسبت به درآمدهای مصوب یازده‌ماهه که ۶۳۸ میلیارد تومان بوده است، دو درصد بالاتر از میزان مصوب محقق یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جلسات ستاد درآمد می‌بایست در مورد چگونگی وصول و افزایش پایه‌های درآمدی استان باشد، افزود: ستاد درآمد باید تمام تلاش خود را برای وصول درآمدهای اسفندماه انجام دهد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان تصریح کرد: اعضای ستاد درآمد در خصوص طرح پژوهشی (سهم مالیاتی استان‌ها) نقطه نظرات خود را برای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ارسال کنند تا بتوانیم به‌موقع پیگیری‌های لازم را انجام دهیم.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: درآمدهای وصولی مالیاتی استان معادل ۵۵۸ میلیارد تومان بوده که نسبت به مشابه سال گذشته ۳۶ درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: کل درآمدهای وصولی استان در دوره یازده‌ماهه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۳۳ درصد رشد داشته است این در حالی است که به علت بیماری کرونا در برخی از ردیف‌های درآمدی کاهش داشته‌ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ماليات اقتصاد درآمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی طرح پژوهشی کروناویروس همه باهم علیه کرونا همه با همه علیه کرونا همه با هم کرونا ستاد درآمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی

بر اساس بودجه در سال ۱۴۰۳ بانک مرکزی سودده ترین شرکت دولتی است و سهم ۲۳ درصدی از درامدهای بودجه از محل سود سهم شرکتهای دولتی را به خود اختصاص خواهد داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، نگاهی به فهرست شرکتهای دولتی بر اساس سود سهام در بودجه سال 1403 نشان میدهد بانک مرکزی سهم 23 درصدی از سود سهام شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده و سود ده ترین شرکت دولتی میباشد.

در رتبه دوم شرکت ملی نفت قرار گرفته که 18 درصد از واریزی مربوط به سود سهام شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است.

ایمیدرو 13 درصد از سود سهم شرکتهای دولتی و ملی گاز ایران نیز 6 درصد از این پرداختها را به خود اختصاص داده اند. پالایش نفت ابادان  و تهیه و تولید مواد معدنی نیز در رده های بعدی قرار گرفته اند. سازمان دریانوردی و شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی نیز هر کدام سهم یک درصدی در این خصوص را روی دوش دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرار مالیاتی با دفتر ویترینی
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • افزایش درآمد گردشگری ترکیه
  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • تمدید ارائه اظهار نامه مالیاتی در لرستان
  • طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ایثارگران اعلام وصول شد
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد