Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین الدین زیدان بعد از پیروزی تیمش مقابل الچه به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید بعد از کسب پیروزی 2-1 خانگی مقابل الچه که در ثانیه های پایانی به دست آمد، معتقد بود که برخورد مشکوکی با سرخیو راموس در محوطه جریمه الچه صورت گرفته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، زیزو گفت:

من وارد مسائل داوری نمی شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور کار خود را انجام داد، همین. ما تصور می کردیم که در آن صحنه برخوردی صورت گرفته است، اما داور چنین اعتقادی نداشت، بنابراین چیز دیگری نیست.

استفاده از سیستم 2-5-3

این هم یک گزینه بود و ما از آن استفاده کردیم تا از پیش روی مدافعان کناری خود استفاده کنیم. الچه تیمی است که گل های زیادی دریافت نمی کند، و با دو خط 4 نفره دفاع می کنند و از لحاظ فیزیکی قدرتمند هستند. ما باید حفره ای پیدا می کردیم و برای این منظور باید صبر می کردیم. وقتی حریف شما عقب می نشیند، هر تیمی ممکن است به زحمت بیافتد. پیدا کردن راه حل به ما بستگی داشت. در اواخر نیمه اول فرصت هایی داشتیم. وقتی صبوری کردیم و کار خود را ادامه دادیم، گل ها از راه رسیدند. باید بیشتر خود را باور کنیم، بدون اینکه از خود بی خود شویم. در نهایت ما پیروز شدیم. چشم انداز پیروزی همیشه مثبت است. موقعیت هایی داشتیم. سیستم بازی هم زیاد تغییر نکرده بود. نتیجه عادلانه بود. ما شرایط لیگ را می دانیم و جایی برای امتیاز از دست دادن وجود ندارد.

اخبار داغ 

پایان کار محمد دانشگر در استقلال؟ آرمان رمضانی؛ مازاد یحیی محبوب فرهاد! / تعجب نکنید، مجیدی او را قبل از یحیی می خواست حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو: قهرمانان واقعی تسلیم نمی شوند؛ گذشته به موزه ها تعلق دارد فرانچسکو توتی: از پرتاب آب دهان روی پولسن و لگد زدن به بالوتلی پشیمان هستم 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس

در تنیس اوپن مادرید چهره های آشنایی دیده می شوند.

طرفداری | زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور در جریان بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید با هم ملاقات کردند.

در جریان مسابقات تنیس اوپن مادرید، رافائل نادال مقابل الکس دی مینور قرار گرفته است. این بازی که کمتر از یک ساعت از شروع آن می گذرد، تماشاگران ویژه ای دارد که در بین آن ها زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور نیز به چشم می خورند.

زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • اخراج دروازه‌بان والنسیا از زمین به دلیل لمس توپ با دست خارج از محوطه جریمه (بارسلونا 1-2 والنسیا)
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت