Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها لژیونرهای ایرانی در فوتبال اروپا خوش می درخشند. این بار نوبت به سردار آزمون رسید تا ستاره تیمش باشد. مهاجم ایرانی باشگاه زنیت روسیه با ثبت ۱ گل و ۱ پاس گل، علاوه بر رقم زدن یک پیروزی ارزشمند برابر زنیت در دیدار با اخمت گروزنی، به صدرنشینی خود در جدول گلزنان لیگ برتر روسیه ادامه داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، تیم زنیت در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر روسیه از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه گازپروم آرنا به مصاف تیم رده یازدهمی اخمت گروزنی رفت و موفق شد با درخشش سردار آزمون مهاجم ایرانی خود این تیم را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آزمون که پس از مصدومیت یک ماهه در دو دیدار اخیر زنیت حضور ثابت داشت و در بازی هفته گذشته مقابل روبین کازان توانست تک گل تیمش را به ثمر رساند، امروز هم از ابتدا مقابل اخمت گروزنی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت.

نیمه اول این دیدار علیرغم تلاش بسیار زنیت برای باز کردن دروازه میهمان با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. کاراوف سرانجام در دقیقه ۵۲ موفق شد گل اول را برای زنیت به ثمر برساند. در دقیقه ۶۴ زنیت صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را سردار آزمون به گل تبدیل کرد تا برای دومین هفته متوالی برای تیم گلزنی کرده باشد. گل سوم زنیت در دقیقه ۷۴ رو زیوبا روی پاس هوشمندانه سردار به ثمر رساند و موستوی نیز در دقیقه ۸۰ با زدن گل چهارم، تیر خلاص را بر پیکر اخمت گروزنی شلیک کرد.

گل و پاس گل سردار در این دیدار داستان جالبی داشت. او در حالی پنالتی امروز زنیت را گل کرد که هفته گذشته در دقیقه ۹۹ بازی با روبین کازان، زنیت صاحب پنالتی شد اما آرتم زیوبا، کاپیتان زنیت که رقابت تنگاتنگی با آزمون بر سر آقای گلی دارد، مثل همیشه پشت توپ ایستاده و اجازه زدن ضربه را به وی نداد؛ زیوبا اما این پنالتی را از دست داد و زنیت بازی را باخت تا انتقادات زیادی از این اتفاق را شاهد باشیم.

در بازی امروز طی اتفاقی جالب، آرتم زیوبا برای تیمش پنالتی گرفت و این بار اجازه داد تا سردار پشت توپ بایستد؛ مهاجم ایرانی زنیت این پنالتی را گل کرد. تنها ۱۰ دقیقه سردار در پاسخ به این اتفاق، روی یک پاس بی نقص، زیوبا را با دروازه خالی تنها گذاشت، تا کاپیتان زنیت گل سوم تیمش را به ثمر رسانده و رقابت آقای گلی همچنان داغ و نزدیک ادامه داشته باشد.

سردار آزمون که در ۱۷ بازی گذشته ۱۲ گل برای تیمش به ثمر رسانده بود، موفق شد در این دیدار گل شماره ۱۳ خود را هم به ثمر رساند تا همچنان در صدر جدول گلزنان لیگ روسیه قرار داشته باشد. زیوبا نیز با گلزنی در این دیدار شمار گل های خود را به عدد ۱۲ رساند تا پایین تر از سردار در رتبه دوم قرار بگیرد.

گفتنی است که زنیت با سه امتیازی که در این دیدار کسب کرد، ۴۵ امتیازی شده و به صدرنشینی خود بالاتر از تیم های زسکا مسکوی ۴۰ امتیازی و اسپارتاک مسکوی ۳۸ امتیازی تداوم بخشید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: زنیت لیگ برتر روسیه اخمت گروزنی سردار آزمون آرتم زیوبا آرتم زیوبا اخمت گروزنی زنیت سردار آزمون لیگ برتر روسیه ثمر رساند سردار آزمون اخمت گروزنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرگل زاهدی در لیگ ژاپن

درخشش مهاجم ایرانی تیم فوتبال آویسپا فوکوکا در لیگ ژاپن ادامه دارد؛ این بار با زدن گلی تماشایی. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال آویسپا فوکوکا امروز (جمعه) در چارچوب هفته یازدهم لیگ J1 ژاپن، میزبان تیم گامبا اوزاکا بود و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

شهاب زاهدی مهاجم ایرانی آویسپا که ستاره بی‌چون و چرای تیمش طی هفته‌های اخیر به شمار می‌رود، در دقیقه 22 با ضربه‌ای استثنائی دروازه میهمان را گشود. زاهدی هنگامی که توپ را در زمین آویسپا در اختیار داشت، متوجه خروج سنگربان گامبا اوزاکا از دروازه خود شد و بلافاصله اقدام به شوت‌زنی کرد که این توپ تبدیل به گل شد.

دست بالای رُم برای پایین آوردن رقم بند خرید آزمون

 

.

 

زاهدی در دقیقه 69 تعویض شد و جای خود را به یوتا مائجیما داد.

تیم آویسپا فوکوکا با این پیروزی، 15 امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به رقیب امروز خود، در جایگاه نهم جدول لیگ J1 ایستاد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود تیم لژیونرهای ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • شگفت‌انگیز: 2 ستاره ایرانی در فینال لیگ قهرمانان
  • شهاب زاهدی آقای گل لیگ ژاپن بدون پنالتی
  • درخشش شهاب زاهدی در جی لیگ ژاپن
  • سوپرگل زاهدی در لیگ ژاپن
  • ۶ لژیونر در آستانه فتح جام/ قهرمانی اروپا در یک قدمی سردار آزمون
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • سردار آزمون رخ به رخ غول آشنا
  • کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی