Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، از شامگاه گذشته بارش شدید برف و کولاک در محورها و مناطق کوهستانی استان گلستان، چهره این استان را در روزهای پایانی سال ۱۳۹۹ سفیدپوش کرد.

شدت بارش برف در استان به اندازه‌ای بود که محورهای کوهستانی «خوش‌ییلاق» و «توسکستان» را از شب گذشته مسدود کرد و پس از تلاش ۲۴ ساعته راهداران محور «توسکستان» بازگشایی شد اما همچنان محور کوهستانی «خوش‌ییلاق» همچنان مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شدت بارش به اندازه‌ای بود که مدارس شهرستان‌های مینودشت و آزادشهر که اجازه برگزاری کلاس‌های حضوری داشتند به صورت رسمی تعطیل شد و شاهد بارش برف در معابر و خیابان‌های اصلی شهر گرگان به عنوان شهر مرکز استان نیز بوده‌ایم.

تمامی تیم‌های امدادی از روز گذشته تاکنون به صورت آماده‌باش کامل هستند و چندین خودرو در محورهای کوهستانی استان در راه ماندند که با تلاش راهداران و هلال احمر به نقطه امن منتقل شدند.

در این بین در ساعت ۱۰ صبح امروز پیامی از سوی اورژانس گلستان به مرکز ندای امداد ۱۱۲ جمعیت هلال احمر گلستان ارسال شد که مادر بارداری در روستای «کمرلی» شهر «گلیداغ» شهرستان مراوه‌تپه نیاز به انتقال به بیمارستان دارد.

با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه، اورژانس از هلال احمر درخواست کمک کرد که بلافاصله یک تیم امدادی از پایگاه امداد و نجات «چاتال» جمعیت هلال احمر شهرستان کلاله به منطقه اعزام شد.

دو نیروی امدادی هلال احمر به همراه یک تکنسین اورژانس پس از پنج ساعت عملیات امداد و نجات، این خانم ۳۶ ساله باردار را به بیمارستان رسول اکرم (ص) کلاله منتقل کردند.

به گفته اورژانس، تنگی نفس شدید مادر باردار، ضرورت انتقال وی به بیمارستان بوده است.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس

کلیدواژه: هلال احمر استان گلستان بارداری مادر باردار امداد و نجات کلاله چاتال برف و کولاک برف خوش ییلاق توسکستان اورژانس عملیات نجات مراوه تپه کمرلی گلیداغ برف گلستان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۵۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم عملیات هوایی برای یافتن دختر گمشده در گلستان بعد از ۵ روز

جمعیت هلال احمر ایران با انتشار ویدیویی از ادامه عملیات جستجو برای یافتن یسنا، کودک ۴ ساله اهل کلاله خبر داد. بر اساس این ویدیو عملیات جستجو در پنجمین روز با کایت بر فراز یلی بدراق انجام گرفته است. هلال احمر گفته که ظرفیت‌های خود را افزایش داده و با جست‌وجوی زمینی و هوایی عملیات ادامه دارد، همچنین بالگرد هلال‌احمر و سگ‌های زنده یاب بکارگرفته شدند و ۸۷ نیروی عملیاتی در تلاشند. یسنا، از روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه در زمین‌های کشاورزی منطقه مفقود شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور | عملیات امدادی در این استان‌ها ادامه دارد
  • فیلم عملیات هوایی برای یافتن دختر گمشده در گلستان بعد از ۵ روز
  • آغاز سیل و آب‌گرفتگی در چهار استان کشـور
  • امدادرسانی هلال‌احمر در ۴ استان متاثر از بارش‌ها
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در چهار استان کشور
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • آماده‌باش هلال‌ احمر زنجان در پی صدور هشدار هواشناسی نارنجی
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت