Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بازی تیمش مقابل پیکان در هفته هجدهم لیگ برتر را شش امتیازی خواند و بر اهمیت پیروزی در آن تأکید کرد. - اخبار ورزشی -

یوسف بهزادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی تیمش برابر پدیده در جام حذفی اظهار داشت: ما در زمین خودمان به چیزی جز برد فکر نمی‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای کادر فنی هم آنالیز دقیقی از پدیده داشتند که این باعث شد تا با آگاهی از نقاط ضعف و قوت حریف به میدان برویم. در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و خوشحالم که به مرحله بعدی راه پیدا کردیم.

وی در مورد شانس تیمش برای قهرمانی در جام حذفی خاطر نشان کرد: هر تیمی که در این جام حضور دارد به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. ذوب‌آهن در جام حذفی سابقه روشنی دارد و دو بار هم قهرمان شده است. ما تیم خوب و باکیفیتی داریم و قطعاً در این جام مدعی جدی قهرمانی هستیم.

بهزادی راجع به شرایط تیمش بعد از حضور سیدمجتبی حسینی تصریح کرد: خوشبختانه شرایط تیم ما بهتر شده است و دو برد اخیر در جام حذفی و لیگ برتر نشان داد که نسبت به هفته‌های گذشته از لحاظ فوتبالی شرایط بهتری پیدا کردیم. قطعاً در ادامه بازی‌ها و هفته به هفته پیشرفت خواهیم کرد و هدف‌مان این است که نتایج نیم‌فصل اول را جبران کنیم.

دروازه‌بان ذوب‌آهن درباره بازی بعدی تیمش که برابر پیکان خواهد بود، گفت: ما در صورت برد در این بازی 17 امتیازی خواهیم شد، این یک بازی شش امتیازی برای ماست و امیدوارم در زمین پیکان نتیجه لازم را بگیریم. این درست است که در صورت برد جایگاه ما تغییر نمی‌کند، ولی گرفتن سه امتیاز این بازی قبل از تعطیلی لیگ برای‌مان مهم است. البته باید بگویم که پیکان هم تیم خوبی است و بازی آسانی در پیش نداریم.

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی| ذوب‌آهن 2 - پدیده یک/ دومین برد حسینی با حذف پدیده از جام حذفیجدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ذوب آهن اصفهان جام حذفی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد

پاری‌سن‌ژرمن در هفته سی‌ویکم لوشامپیونه در خانه به مصاف لواوار رفت اما در پایان این مصاف پرگل و هیجان‌انگیز دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند.

به گزارش ایسنا، پاریسی‌ها می‌توانستند با پیروزی مقابل لواوار در فاصله سه هفته تا پایان لیگ یک فرانسه، قهرمانی خود را قطعی کنند اما در نهایت فقط موفق شدند با گل ثانیه آخری از شکست مقابل تیم در منطقه سقوط لواوار فرار کنند.

لواوار در خانه پاری‌سن‌ژرمن تا دقیقه ۷۸ با نتیجه ۳ بر یک از شاگردان انریکه پیش بود اما حکیمی و راموس توانستند مانع از شکست تیمشان شوند و گل راموس در دقیقه ۹۵ به ثمر رسید.

کیلیان ام‌باپه این بازی را هم از روی نیمکت آغاز کرد و در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد.

با این تساوی پاری‌سن‌ژرمن ۷۰ امتیازی شد و در صورتی که موناکو ۵۸ امتیازی در بازی یکشنبه شب خود در خانه لیون امتیاز از دست بدهد، فردا شب می‌تواند جشن قهرمانی بگیرد و در غیر اینصورت فقط به یک امتیاز از ۳ بازی باقی‌مانده‌اش در این فصل برای قهرمانی احتیاج دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • فرم آماده سروش برای دفاع از قهرمانی‌های پرسپولیس
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان