Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، سوژه «تپه نورالشهدا نیازمند رسیدگی است» یکی از سوژه‌های ثبت شده در فارس من  است که پیگیر آن شدیم.

شهردار تویسرکان در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: شهرداری اقدامات مورد نیاز در تپه نورالشهدا از جمله جانمایی مکان‌های مناسب برای نشستن، ایجاد فضای سبز و گل‌کاری، روشنایی مناسب و تکمیل سرویس بهداشتی را در حد توان انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان پیری در پاسخ به اینکه چرا سرویس بهداشتی این منطقه آماده نیست گفت: سرویس بهداشتی تابستان امسال تجهیز و تکمیل شد اما تجهیزات آن به سرقت رفت؛ گزارش آن به فرمانداری و هم به نیروی انتظامی داده شد؛ البته شهرداری مجدد سرویس بهداشتی را مجهز می‌کند.

وی با اشاره به تامین آب جداسازی شده به منظور آبیاری درختان و فضای سبز تپه نورالشهدا، تامین آب شرب برای این منطقه را نیازمند همکاری و همرای اداره آب شهرستان دانست و گفت: برای روشنای این تپه برج نوری نصب شده، ضمن اینکه نور لازم برای اطراف این فضا هم لامپ‌هایی نصب شده است.

شهردار تویسرکان در خصوص چرایی نبود سرایدار در این تپه با اشاره به فعالیت یک نفر نیروی شهرداری تا ساعت ۲۴ گفت: فصل زمستان به دلیل اینکه تردد کمتر می‌شود شیفت شب نداریم اما اگر نیاز باشد، خدمات ارائه می‌شود.

وی با اشاره به تعبیه آبنما در این تپه و جانمایی فضای برای نصب وسایل ورزشی به منظور استفاده شهروندان، مسافران و علاقه‌مندان به ورزش خاطرنشان کرد: برای وسایل ورزشی خریداری شده برای تپه نورالشهدا بیش از ۴۰ میلیون تومان هزینه کردیم.

پیری با اشاره به اینکه قطعا هر کجا کار عمرانی باشد، بودجه و اعتبار نیاز اصلی است از تصمیم اجرای طرحی با عنوان «بام شهر» در تپه نورالشهدا سخن به میان آورد و گفت: تلاش بر این است این فضا ضمن تامین نیاز معنوی، پاسخگوی نیاز تفریحی و توریستی مردم هم باشد که البته ارائه حداقل خدمات نیازمند اعتبار است.

وی اعتبار لازم برای ایجاد حداقل امکانات در این منطقه را بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: حمایت و همراهی مسوولان استانی و شهرستانی برای تامین اعتبار لازم اجرای طرح تفریحی و توریستی در مکان‌های با شرایط تپه نور الشهدا واقعا لازم است.

شهردار تویسرکان اعتبار هزینه شده از منابع استانی برای پروژه تپه نورالشهدا را از سال ۹۲ تا ۹۷ مبلغ ۲۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دانست و خاطرنشان کرد: ۶۴۰ میلیون تومان هم از منابع داخلی شهرداری تویسرکان برای این منطقه صرف شده است.

وی درباره بودجه تعریف شده امسال برای تپه نورالشهدا با اشاره به اینکه متاسفانه بودجه شهرداری هنوز تعیین تکلیف نشده است اظهار کرد: بودجه شهرداری در شورا مصوب شده؛ اما به فرمانداری ارجاع نشده، بنده دلیل آن را نمی‌دانم، در صورتی که باید تا ۱5 اسفند ماه امسال اعلام می‌شد.

پیری با بیان اینکه در صورت تعریف اعتبار، اقدامات لازم به منظور ارائه بهتر خدمات به شهروندان در تپه نور الشهدا انجام می‌شود تاکید کرد: امیدواریم که بتوانیم از زمین‌های که تفکیک کردیم، ردیف اعتباری برای پروژه تپه قرار دهیم.

انتهای پیام/89010

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار شهر تویسرکان تأمین اعتبار گردشگری تپه نورالشهدا سرویس بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۶۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، حمیدرضا کریمی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه گفت: براین اساس طبق قانون، پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده جهت ترخیص اطلاع رسانی کند.
وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم رها شده تلقی می شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد.
دادستان کرمانشاه اظهار داشت: همچنین برای وسایل نقلیه ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک هستند، علاوه بر فراخوان پلیس راهور، از طریق پلیس های تخصصی مربوطه ابلاغ هایی به مالک صورت گیرد و یا با آنها تماس گرفته شود.
وی در ادامه گفت: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را احصاء و تفکیک کند و به قید فوریت اقدامات لازم را در جهت ترخیص آنها را به صورت جداگانه اجرایی کند.
کریمی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی ،کلانتری ها و پاسگاه‌ها و ... ثبت شود.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند