Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیتیزن ها با ارائه یک نمایش همراه با اعتماد به نفس، مجموع امتیازات خود پس از ۳۰ بازی را به عدد ۷۱ رساندند. 

منچسترسیتی با وجود تغییرات بسیار در ترکیبش و استفاده نکردن از مهره هایی همچون رحیم استرلینگ، کوین دی بروین، ریاض محرز و ایلکای گوندوعان توانست به بردی قاطعانه برابر فولام دست یابد. شاگردان اسکات پارکر در نیمه اول به خوبی مقابل حملات حریف مقاومت کردند ولی در نیمه دوم این مقاومت در هم شکست تا سیتی گامی دیگر به قهرمانی نزدیک تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات بازی فولام و منچسترسیتی تاریخ برگزاری: شنبه، 23 اسفند 1399 (13 مارس 2021) ساعت برگزاری: 23:30 به وقت تهران تورنمنت: هفته بیست و هشتم لیگ برتر مکان برگزاری: کراون کاتج، لندن داور بازی: آندره مارینر گلزنان: جان استونز (۴۷)، گابریل ژسوس (۵۶) و سرخیو آگوئرو (۶۰) برای منچسترسیتی ترکیب تیم های فولام و منچسترسیتی جدول لیگ برتر انگلیس خلاصه بازی فولام و منچسترسیتی

اخبار داغ 

پایان کار محمد دانشگر در استقلال؟ آرمان رمضانی؛ مازاد یحیی محبوب فرهاد! / تعجب نکنید، مجیدی او را قبل از یحیی می خواست حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کریستیانو رونالدو: قهرمانان واقعی تسلیم نمی شوند؛ گذشته به موزه ها تعلق دارد فرانچسکو توتی: از پرتاب آب دهان روی پولسن و لگد زدن به بالوتلی پشیمان هستم 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران در بازی نخست از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال از ساعت 16 امروز (شنبه) به مصاف هم رفتند که این دیدار با حساب 84 بر 74 به سود طبیعت به پایان رسید.

طبیعت در کوارترهای اول، سوم و چهارم با نتایج 19 بر 17، 25 بر 15 و 26 بر 21 برنده شد و کوارتر دوم را 14 بر 21 واگذار کرد.

جردن استیونس گارد تیم طبیعت با کسب 41 امتیاز و هفت پاس گل، ستاره تیمش بود. جمال جونز هم 17 امتیاز و شش ریباند برای ذوب‌آهن به ثبت رساند.

دیدار دوم تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران، دوشنبه دهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

شهرداری گرگان و مهرام تهران، برگزارکننده دیگر بازی‌های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال هستند.

دیگر خبرها

  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • خلاصه بازی ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست + فیلم
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت