Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@00:50:03 GMT

۲۵ هزار اصل نهال در روستاهای سروآباد توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۷۱۲۹

۲۵ هزار اصل نهال در روستاهای سروآباد توزیع شد

محمد علی‌ویسی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پویش ملی "درخت یاری" با شعار درختکاری برای یاری و با هدف کاشت یک میلیون درخت مثمر و بومی با حمایت بنیاد علوی، بازوی محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان اجرا شد.

وی افزود: در این راستا در شهرستان سروآباد به عنوان منطقه هدف محرومیت زدایی بنیاد علوی، نهاد آبادانی و پیشرفت سروآباد ۲۵ هزار اصل نهال مثمر را در بین ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار نیازمند و محروم در روستاهای تابعه شهرستان تقسیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان سروآباد یادآور شد:‌ آموزش های اصولی درباره نحوه کاشت این نهال ها به این خانواده ها ارائه شد و امیدواریم با اجرای این طرح این خانوارها از عواید این درخت ها استفاده کرده و معیشت خود را تامین کنند.

وی اضافه کرد:‌ نهال های خریداری شده منطبق با وضعیت و اقلیم منطقه بوده و پس از اخذ تاییدیه و کارشناسی دستگاه های اجرایی مرتبط با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی در سطح روستاها توزیع شد.

علی‌ویسی گفت: باتوجه به اینکه بیشترین آمار جمعیت شهرستان سروآباد در روستاها ساکن هستند و شغل اکثریت آنها باغداری و کشاورزی است بنیاد علوی با علم به این موضوع توزیع نهال های مثمر را در برنامه کاری خود قرار داد که با استقبال بسیار خوب مردم روبرو شد و بعد از توزیع نهال ها با اشتیاق آنها را کاشتند.

در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب در پیاده‌سازی طرح آبادانی و پیشرفت مناطق محروم برای توانمندسازی، روستاهای شهرستان سروآباد برای انجام فعالیت‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی توسط بنیاد علوی به عنوان نقطه پایلوت در استان کردستان انتخاب شد.

پیرو تفاهم نامه استانداری کردستان با بنیاد مستضعفان در راستای رفع محرومیت و توانمند سازی اقتصادی و فرهنگی مردم، مجریان طرح توان افزایی بنیاد علوی در سروآباد مستقر شده اند.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان با ۵۲ هزار نفر جمعیت در فاصله ۹۰ کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

برچسب‌ها کاشت نهال کردستان روز درختکاری سروآباد بنیاد علوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کاشت نهال کردستان روز درختکاری کاشت نهال کردستان روز درختکاری سروآباد بنیاد علوی اخبار کنکور شهرستان سروآباد بنیاد علوی نهال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان متقلب دستگاه‌های جاسوسی پیشرفته داشتند/احتمال محرومیت تا ۵ سال

به گزارش صدای ایران از ایرنا، عبدالرسول پورعباس امروز (سه شنبه) در حاشیه مراسم نکوداشت استاد نمونه کشوری در گفتگو با خبرنگاران در مورد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در اردیبهشت ماه جاری اظهار داشت: کنکور ۱۴۰۳ یکی از ایمن‌ترین آزمون‌های سراسری بود و با صحت کامل برگزار شد. واقعا مردم خیلی خوب با سازمان سنجش همراهی کردند و فریب بازی شبکه‌های زیرزمینی را که داوطلبان را اغفال می‌کنند، نخوردند.

وی ادامه داد: در مجموع ۲۵ مورد تقلب در ابتدای جلسه آزمون روز پنجشنبه صبح (۶ اردیبهشت) شناسایی شد که داوطلبان تلاش کرده بودند دستگاه‌های الکترونیکی با خود داخل جلسه ببرند که در لحظه شناسایی شدند.

پورعباس گفت: این دستگاه‌ها در حد دستگاه‌های جاسوسی و پیچیده بود ولی تلاش‌های ما در مسیر اعمال امنیت به ثمر نشست. این افراد به نیروی پلیس امنیت تحویل داده شدند.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور بدون اشاره به اینکه داوطلبان از کدام شهرستان‌ها یا استان‌ها بودند، گفت: این افراد به هیات‌های بدوی و هیات‌های تجدیدنظر ارجاع می‌شوند و معمولا برای این داوطلبان محرومیت کمتر از پنج سال نداریم.

وی در مورد زمان برگزاری مجدد آزمون سراسری نوبت اول برای آن دسته از داوطلبان سیل‌زده روز پنجشنبه گذشته نیز توضیح داد: آزمون فقط صبح روز پنجشنبه برای این شهرستان دوباره برگزار می‌شود.


دیگر خبرها

  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • داوطلبان متقلب دستگاه‌های جاسوسی پیشرفته داشتند/احتمال محرومیت تا ۵ سال
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است