Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز کلیدری صبح یکشنبه در یکصد و شصت و سومین جلسه علنی شورای اسلامی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۷۵ هزار بیمار مبتلا به کرونا در ۵۸ مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند، اظهار داشت: کادر درمان در این بازه زمانی هزاران نفر از کادر درمان به کرونا مبتلا شدند اما باز هم از خدمت سرباز نزدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهادت ۱۳ نفر از کادر درمان اصفهان در بحران شیوع کرونا

وی با بیان اینکه تلاش‌های کادر درمان با هیچ چیزی جبران پذیر نیست، ادامه داد: تاکنون ۱۳ نفر از کادر درمان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به شهادت رسیده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ضمن قدردانی از همه کسانی که در مدیریت بحران شیوع کرونا همراه علوم پزشکی بودند، ابراز داشت: در این زمینه مسئولان شهری و استانی، صنایع، خیران و … در این بحران همکاری خوبی داشتند.

شرایط استان اصفهان در زمینه شیوع کرونا در وضعیت شیب کند صعودی است

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط استان در زمینه شیوع کرونا دارای شیب کند صعودی است، افزود: اگر این وضعیت مدیریت شود می‌توان شرایط سخت را پشت سرگذاشت.

کلیدری با بیان اینکه در حال حاضر به صورت میانگین ۵۰۰ نفر بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اصفهان بستری هستند، ادامه داد: حدود ۸۰ نفر نیز در وضعیت حاد این بیماری به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه تا جایی که امکان دارد باید سفرها در کشور محدود شود، ادامه داد: چنانچه تا سه ماه آینده تحمل کنیم و واکسیناسیون کامل شود چرخه بیماری محدود خواهد شد و شرایط خوبی را تجربه خواهیم کرد.

کد خبر 5169008

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شهرداری اصفهان شورای شهر اصفهان آمار کرونا مدافعان سلامت شیوع کرونا ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیراز بارش برف عکس استانها شیوع کرونا کرونای انگلیسی برف و کولاک اردبیل کادر درمان علوم پزشکی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار

رضا جعفری  گفت: کبد جوان ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که در اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه برای پیوند به شیراز منتقل و به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

 وی افزود: این جوان ۴ روز قبل در اثر سانحه تصادف به بیمارستان شهید باهنر کرمان  منتقل شده بود و متاسفانه علیرغم تلاش‌های کادر درمان دچار مرگ مغزی شد که پس از تایید مرگ مغزی و رضایت اهدای عضو از خانواده، کبد وی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

مسئول واحد پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کرمان از زحمات و تلاش‌های مسئول و هماهنگ کنندگان واحد فراهم آوری اعضای پیوندی کرمان، کادر جراحی، ارتوپدی و بیهوشی و کادر پرستاری بخش‌های جراحی و آی سی یو و همکاران اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر کرمان قدردانی کرد.

وی  علاوه بر کبد قسمتی از استخوان زانو وی نیز برای ترمیم به ۳ بیمار که مشکل حرکتی در زانو داشتند، برداشته شد تا به این عزیزان پیوند زده شود.

به گفته جعفری تاکنون ۲۲۰ اهدای عضو در استان کرمان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار