Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:58:52 GMT

سرمربی پورتو: طارمی گفت با گلزنی و گلسازی جبران می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۷۶۲۱

سرمربی پورتو: طارمی گفت با گلزنی و گلسازی جبران می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ پرتغال، امشب از ساعت 23 و 30 دقیقه پورتو میزبان فریرا خواهد بود. سرخیو کونسیسائو در نشست خبری پیش از این مسابقه در خصوص طارمی و کارت قرمزی که در دیدار با یوونتوس گرفت، صحبت کرد.

در جدال قبلی پورتو، این تیم در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یوونتوس رفت و در حالی که از حریف پیش بود، طارمی با یک حرکت عجیب باعث شد تا از بازی اخراج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اخراج او سبب شد تا پورتو به سختی و با یک بازگشت معجزه‌وار یوونتوس را شکست دهد و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. پس از بازی طارمی با چشمان گریان خوشحالی خود را به همگان نشان داد.

کونسیسائو در این خصوص گفت: من به چه طارمی گفتم؟ این چیزها را نمی‌توان در نشست به صورت علنی گفت و من خیلی احساس خوبی ندارم تا جزئیات مکالمات ما منتشر شود. او لحظات خوبی را در بازی با یوونتوس سپری کرد ولی به صورت اتفاقی و با سختگیری داور از مسابقه اخراج شد. او پس از این اتفاق به من گفت که می‌خواهد دوباره خود را بازسازی کند و فردا در بازی مقابل فریرا گلزنی کند و گل بسازد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی طارمی طارمی پورتو لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد

به گزارش "ورزش سه"، نشریه کره‌ای اسپورتس چوسان امروز مدعی ‏شد که تکلیف سرمربی‌گری تیم ملی کره جنوبی مشخص شده و به ‏زودی جسی مارش، سرمربی آمریکایی، به عنوان سرمربی دائمی تیم ‏ملی این کشور معرفی خواهد شد. ‏

جسی مارش که قرار است جانشین یورگن کلینزمن شود از ماه فوریه ‌‏2023 و بعد از اخراج شدن از لیدز بدون تیم بوده است. او پیش از ‏آن هدایت لیدز را در لیگ برتر انگلیس به عهده داشت. ‏

فدراسیون فوتبال جنوبی بعد از ناکامی تیم ملی این کشور در جام ‏ملت‌های 2024 یورگن کلینزمن را اخراج کرد. کلینزمن هم مثل جسی ‏مارش سابقه هدایت تیم ملی آمریکا را داشت و در صورت منصوب ‏شدن مارش به عنوان سرمربی کره، سنت استفاده از سرمربی‌های ‏سابق تیم ملی آمریکا در تیم ملی این کشور ادامه می‌یابد. ‏

جسی مارش از زمان اخراج از لیدز به عنوان کارشناس در شبکه ‏سی‌بی‌اس فعالیت می‌کند. او در این مدت با شبکه‌هایی مثل اسکای ‏هم همکاری داشته است. ‏

نام مارش به عنوان گزینه اول هدایت کره در حالی مطرح شده که در ‏ماه‌های اخیر از او به عنوان گزینه هدایت موناکو، لسترسیتی، ‏بیرمنگام و تیم ملی کانادا نام برده شده بود.

دیگر خبرها

  • لوچانو موجی: الگری از طریق گالیانی فهمید از یوونتوس اخراج خواهد شد
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند