Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@16:08:16 GMT

انتقام سخت و عجیب از مربی سابق (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۷۷۲۱

انتقام سخت و عجیب از مربی سابق (عکس)

کوین الیسون بازیکن نیوپورت کانتی پس از باز کردن دروازه تیم سابقش، روبروی سرمربی آنها ایستاد و شادی اش را ابراز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته سی و ششم لیگ دسته دوم انگلستان امروز برگزار شد که در یکی از این دیدارها تیم مورکم اف سی در استادیوم خانگی خود به مصاف نیوپورت کانتی رفت ولی با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار مایکل فلین سرمربی نیوپورت در حالیکه با نتیجه دو بر یک از حریف خود مورکم اف سی پیش بود، تصمیم گرفت تا بازیکن جنجالی این بازی را به میدان بفرست. کوین الیسون پیرمرد 42 ساله ای که از سال 2011 عضو مورکم اف سی بود، در نقل و انتقالات تابستان گذشته پس از 10 سال و با یک جدایی جنجالی از این تیم، راهی نیوپورت کانتی شده بود.


او که با کوهی از انگیزه در دقیقه 69 به میدان آمده بود، پس از گذشت تنها 10 دقیقه با پاس پشت پای نیکی ماینارد در درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شلیکی محکم دروازه تیم سابقش را گشود و همین، آغازگر طغیان کوین الیسون بود.


او در حالیکه سر از پا نمی شناخت، مستقیما به سمت نیمکت حریف دوید و با درک آدامز سرمربی مورکم اف سی صورت به صورت شد و در حالیکه بر سر سرمربی سابقش نعره می زد، خوشحالیش را بابت گلزنی بروز داد.

 

 

 

 


کوین الیسون که 10 سال از دوران فوتبالی اش را در مورکم اف سی گذرانده بود، طی 388 باری که برای این تیم به میدان رفته بود، 88 بار موفق به گلزنی شده بود و 33 بار نیز پاس گل داده بود اما در فصل گذشته، او مورد غضب درک آدامز سرمربی این تیم قرار گرفت و در 12 بازی پایان فصل، هرگز جایی در لیست بازیکنان این تیم نداشت.


آدامز در ابتدای فصل کوین الیسون را در لیست مازارد قرار داد و او را مجبور کرد تا از جمع خرچنگ ها (لقب مورکم) جدا شود. در حالیکه الیسون امیدوار بود فوتبالش را با لباس مورکم اف سی به پایان برساند، اما آدامز مانع از این امر شد و او عصر شنبه انتقام سختی از سرمربی تیم سابقش گرفت.


با این پیروزی، نیوپورت کانتی مانع از رسیدن مورکم اف سی به رده چهارم جدول شد. مورکم با 56 امتیاز در رده ششم باقی ماند و نیوپورت کانتی با یک بازی کمتر 55 امتیازی شد و حالا آنها این شانس را دارند تا از این حریف مستقیم خود برای صعود به دسته اول، عبور کنند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیوپورت کانتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۷۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان

سابرینا ویتمن در فوتبال آلمان تاريخ ساز شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ باشگاه اینگولشتات که در لیگ دسته ۳ فوتبال آلمان حضور دارد پس از اخراج مایکل کلنر، سابرینا ویتمن را تا پایان فصل به عنوان سرمربی این باشگاه معرفی کرد تا او بدل به نخستین سرمربی زن تاریخ فوتبال حرفه‌ای آلمان بشود.

 این در حالی است که از ماه نوامبر گذشته، ماری لوئیز اتا به عنوان مربی و دستیار در یونیون‌برلین شروع به کار کرده بود تا بدل به نخستین مربی زن در بوندس‌لیگا شود اما ویتمن، حالا هدایت یک باشگاه را به تنهایی در اختیار دارد.

دیگر خبرها

  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند