Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@10:09:32 GMT

فولام 0-3 سیتی: سه امتیاز در 15 دقیقه طوفانی

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۸۰۷۲

فولام 0-3 سیتی: سه امتیاز در 15 دقیقه طوفانی

منچسترسیتی با پیروزی 3-0 در خانه فولام، فاصله در صدر جدول را به 17 امتیاز افزایش داد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا در دیدار امشب نتوانستند در نیمه اول دروازه حریف را باز کنند اما در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم سه بار به گل رسیدند و توانستند به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه برسند. به این ترتیب با دو بازی بیشتر نسبت به منچستریونایتد، فاصله در صدر جدول را به 17 امتیاز افزایش دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با برتری سیتی آغاز شد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بودند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند. برتری سیتی ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 18، روی پاس ژوائو کانسلو، فران تورس صاحب موقعیت شد اما ضربه او را آرئولا دفع کرد.

 

 

در ادامه باز هم این سیتی بود که ابتکار عمل را در دست داشت و در دقیقه 26، روی ضربه کرنر بنجامین مندی، باز هم تورس صاحب موقعیت شد اما ضربه والی او از بالای دروازه به بیرون رفت.

هرچه به دقایق پایانی نیمه اول نزدیک می شدیم، بازی متعادل‌تر می شد و بازیکنان فولام هم حملاتی روی دروازه سیتی داشتند اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

اما نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان 15 دقیقه ابتدایی، سه بار دروازه فولام را باز کرد. ابتدا در دقیقه 47 بود که روی یک ضربه آزاد از سمت چپ، ارسال بلند کانسلو مقابل دروازه به جان استونز رسید و او هم با یک ضربه نه چندان محکم کار را تمام کرد.

در ادامه بازیکنان فولام به دنبال این بودند که با در دست گرفتن توپ و میدان، به گل تساوی برسند اما روی یک اشتباه در خط دفاعی، در دقیقه 56 گل تساوی را دریافت کردند. تلاش اندرسن برای دفع توپ پشت محوطه جریمه فولام با برخورد آن به کاوالیرو همراه شد و توپ درون محوطه جریمه به ژسوس رسید. این مهاجم برزیلی هم بعد از پشت سر گذاشتن آرئولا، به راحتی دروازه را باز کرد.

 

 

تنها 4 دقیقه بعد، سیتی به گل سوم رسید. این بار آدارابیویو در تلاش برای متوقف کردن فران تورس، او را درون محوطه جریمه سرنگون کرد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. سرخیو آگوئرو پشت ضربه قرار گرفت و علی‌رغم تشخیص درست آرئولا، دروازه را باز کرد.

 

 

تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید اما بازیکنان این تیم توان ایجاد موقعیت روی دروازه سیتی را نداشتند. در مقابل بازیکنان سیتی هم تمایل چندانی برای زدن گل های بعدی نداشتند.

در دقایق پایانی فشار حملات فولام بیشتر شد و در دقیقه 83، روی پاس میتروویچ، این اونوما بود که صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع لاپورت، مانع باز شدن دروازه سیتی شد. چهار دقیقه بعد روی پاس آنگیسا، این بار خود میتروویچ در موقعیت مناسب قرار گرفتت اما باز هم لاپورت دروازه تیمش را نجات داد و در نهایت بازی با همان سه گل به سود سیتی به پایان رسید.

فولام منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولام منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۸۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری

ترکیب ذوب‌آهن: پارسا جعفری، محمد قریشی، فریبرز گرامی‌، امیرحسین جدی، محمدجواد محمدی، کمال کامیابی‌نیا، محسن آذرباد، گریگول چاپرادزه، شایان مصلح، مهرداد رضایی، محمدحسین اسلامی‌

بازیکنان تراکتور بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۴ شوت گوستاوو واگنین با واکنش زیبای پارسا جعفری راهی کرنر شد.

بازیکنان تراکتور که تشنه گلزنی بودند در دقیقه ۱۴ توسط مهدی هاشم نژاد صاحب توپ شدند و این بازیکن با شوتی از راه دور دروازه ذوب‌آهن را تهدید کرد که جعفری باز هم مانع ورود توپ به دروازه شد.

بازیکنان تراکتور به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه ۳۵ گوستاوو واگنین در محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

کد خبر 6089301

دیگر خبرها

  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • یونایتد 1-1 برنلی: رتبه ششم هم در خطر است!‏
  • چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن