Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@18:16:20 GMT

عرضه میوه شب عید ۲۵ اسفند در ایلام آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۸۱۶۹

عرضه میوه شب عید ۲۵ اسفند در ایلام آغاز می‌شود

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: عرضه میوه شب عید دوشنبه ۲۵ اسفندماه در سراسر استان با نرخ مصوب آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، "سعید شریفی" معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام در نشست مجازی با اصحاب رسانه  اظهار داشت: به منظور تنظیم بازار میوه ایام عید نوروز و افزایش قدرت خرید مردم، ۲ نوع میوه که بیشتر مورد توجه مردم است، خریداری و در سردخانه‌های استان ایلام انبار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۳۰۰ تن میوه شامل ۲۰۰ تن پرتغال و ۱۰۰ تن سیب برای ایام نوروز تهیه شده است که از تاریخ ۲۵ اسفند عرضه آن در استان ایلام آغاز خواهد شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام با اشاره به قیمت عرضه میوه ایام نوروز تاکید کرد: قیمت عرضه این میوه‌ها تا امروز از سوی ستاد تنظیم بازار مشخص نشده است اما قیمت آن با قیمت بازار متفاوت خواهد بود.

وی اضافه کرد: میوه کافی در سایر شهرستان‌ها با توجه به جمعیت آن شهر در اختیار عاملان توزیع قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/ر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746288

دیگر خبرها

  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول