Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-09@00:27:49 GMT

این قهرمانی را پیش بینی کرده بودیم

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۸۱۷۰

این قهرمانی را پیش بینی کرده بودیم

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،هادی شاه‌مرادی؛آخرین روز بهمن ماه امسال بود که با برگزاری هفته پایانی چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر تفنگ بادی بانوان ۵ تیم پا به رقابت گذاشتند که با پایان مرحله مقدماتی در نهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۲۰ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین بهانه گفتگویی با مریم احمدی سرپرست تیم تیراندازی دانشگاه آزاد اسلامی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید؛

سطح مسابقات بالا بود

احمدی در ابتدا با اعلام رضایت از کیفیت شرایط تیم دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: امکانات تیم ما کافی بود و با اینکه مسابقات امسال در شرایط ویژه‌ای برگزار شد و بسیار فشرده بود مدیران مربوطه تمام همکاری لازم را با تیم داشتند.

وی افزود: سطح مسابقات امسال بالا بود. در اکثر تیم‌های لیگ برتری بهترین تیراندازهای کشور، تیراندازهای ملی پوش و تیراندازهای المپیکی حضور داشتند و این موضوع باعث سنگینی رقابت شده بود. ناگفته نماند ضمن اینکه بازیکنان خوب تمرین نداشتند، تاریخ دقیق مسابقات هم مشخص نبود که این موضوع نگران کننده به نظر می‌آمد اما در مجموع سطح مسابقات با وجود بهترین تیراندازان بسیار بالا بود.

سال بعد هم با دانشگاه آزاد هستم

سرپرست تیراندازی دانشگاه آزاد از ادامه همکاری‌اش با این تیم خبر داد و تصریح کرد: برای سال آینده انشالله خدمت دانشگاه آزاد هست و انشاالله با تعداد تیم‌های بیشتری کار را ادامه خواهیم داد. ما امسال فقط با یک تیم تفنگ بادی بانوان در مسابقات حضور داشتیم که طبق برنامه در تلاش هستیم برای سال آینده حتما تیم تپانچه بانوان را هم داشته باشیم و تیم‌های تفنگ بادی و تپانچه آقایان را نیز اضافه کنیم.

از خودمان انتظار قهرمانی داشتیم

وی در پایان خاطرنشان کرد: موفقیتی که امسال نصیب تیم تفنگ بادی دانشگاه آزاد اسلامی شد قابل پیش بینی بود چرا که ما برای مقام اول و برای قهرمانی پا به میدان گذاشتی. در جریان رقابت‌ها نیز تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا در نهایت به نتیجه دلخواه دست پیدا کردیم. این یک واقعیت بدیهی است که در ورزش نتایج تا لحظه آخر قابل پیش بینی نیست اما پیش بینی ما که مقام قهرمانی بود تحقق یافت که البته جا دارد در این خصوص از مسئولین و مدیران تربیت بدنی دانشگاه آزاد که کمال همکاری را با ما داشتند تشکر کنم.

انتهای پیام /

هومن جعفری کد خبر: 1090630 برچسب‌ها تیم تیراندازی دانشگاه آزاد ورزش دانشگاه آزاد مریم احمدی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تیم تیراندازی دانشگاه آزاد ورزش دانشگاه آزاد مریم احمدی دانشگاه آزاد اسلامی تفنگ بادی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود هانیه رستمیان به فینال جام جهانی باکو

در پنجمین روز از مسابقات تیراندازی جام جهانی در باکو نمایندگان ایران در بخش سرعت تپانچه ۲۵ متر رقابت کردند که در پایان مرحله دقت و سرعت هانیه رستمیان با ۵۸۶ امتیاز در رده پنجم ایستاد و راهی فینال شد. گلنوش سبقت الهی نیز امتیاز ۵۶۷ را ثبت کرد و در رده پنجاه و هشتم ایستاد. در این ماده ۶۹ تیرانداز حضور داشتند.

فینال این ماده فردا سه شنبه از ساعت ۹:۳۰ برگزار خواهد شد.

مسابقات تیراندازی جام جهانی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی به میزبانی باکو آذربایجان انجام می‌شود. ایران در این مسابقات تنها در بخش تفنگ و تپانچه نماینده دارد. امتیاز مسابقات جام جهانی در رنکینگ المپیکی تیراندازان تاثیرگذار است.

در تپانچه بادی هانیه رستمیان هجدهم، گلنوش سبقت‌اللهی پنجاه و هفتم و سجاد پورحسینی سی و سوم شدند. تیم ایران در میکس تپانچه (گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی) در رده بیست و چهارم وتیم‌های میکس تفنگ (شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام) نهم و تیم دیگر (فاطمه امینی و پوریا نوروزیان) سی و پنجم شدند.

در تفنگ بادی امیرمحمد نکونام یازدهم، پوریا نوروزیان پنجاه و هشتم، نجمه خدمتی بیست و سوم، فاطمه امینی نوزدهم و شرمینه چهل‌امیرانی سی و ششم شدند.

دیگر خبرها

  • ناکامی خدمتی از صعود به فنیال در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت
  • ایران می‌تواند میزبان خوبی برای قهرمانی آسیا باشد
  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ سه وضعیت آقایان
  • پایان لیگ قایقرانی روئینگ بانوان ایران با قهرمانی دانشگاه آزاد
  • قهرمانی لیگ برتر رویینگ بانوان سهم دانشگاه آزاد شد/ صدور جواز حضور رقابت‌های بین‌المللی روسیه
  • جام جهانی تیراندازی| دست رستمیان از کسب مدال کوتاه ماند
  • چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 
  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست
  • صعود هانیه رستمیان به فینال جام جهانی باکو
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد