Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@00:43:32 GMT

آسیب های اجتماعی در شان نام مازندران نیست

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۸۵۸۵

آسیب های اجتماعی در شان نام مازندران نیست

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به اینکه ضایعات در حوزه پسماند، محیط زیست و آسیب های اجتماعی در شان مردم مازندران نیست، گفت: باید همه هم‌دست شویم و با این آسیب‌ها مبارزه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» در سفر رئیس قوه قضائیه به مازندران در جمع اقشار مختلف مردم مازندران اظهار کرد: دو هدف مهم بعثت پیامبران اجرای عدالت و هدایتگری به سمت معرفت الله بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه حقوق محرومان به صاحبانشان باید باز گردد و حکومت عدل علوی که شعار انقلاب اسلامی است اجرا شود، گفت: جامعه‌ای که عدات الهی رعایت نشود جامعه توحیدی نیست.

 

امام جمعه مرکز مازندران با تاکید براینکه در راستای عدالت باید قدم برداریم و دست فساد قطع شود، افزود: جامعه‌ای که گرسنه گرسنه و یا سیر سیر وجود دارد آن جامعه اسلامی نیست.

 

وی،حرکت مبارزه با فساد و احیای بیت المال را در دوران ریاست قوه قضائیه جدید را به فال نیک گرفت و گفت: باید شاهد باشیم تا اختلاس ودزدی و فساد از جامعه پاک شود.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به اینکه ضایعات در حوزه پسماند، محیط زیست و آسیب های اجتماعی در شان مردم مازندران نیست، تصریح کرد: باید همه هم‌دست شویم و با این آسیب‌ها مبارزه کنیم.


وی خاطرنشان کرد: به فال نیک می‌گیریم که قوه قضائیه ابتدا پاک ‌سازی در جامعه و مبارزه با فساد را ابتدا از درون خود شروع کرده است و باید شاهد باشیم که دست دزدها و اختلاس‌گران از جامعه پاک شود.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در مازندران مبارزه با فساد پسماند آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری

خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی سابق شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران منتشر شده که گفته می‌شود به قتل رسیده است.   مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی سابق دادگاه ویژه زمین‌خواری در دادگاه ولنجک تهران و مرگ مشکوک وی توضیح داد.   به گزارش ایران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به عنوان مرگ مشکوک کالبدشکافی شده است. بررسی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است که در صورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.   مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله، اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • عقب‌نشینی پسران از مبارزه با غول کنکور/ آسیب‌های کاهش مردان تحصیلکرده
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد