Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام زین العابدینی گفت: در آستانه عید نوروز ۲۵۰ سبد کالا در مرکز افق امامزاه عبدالله از محل موقوفات شهرستان همدان در بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام «رضا حاجی زین العابدینی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: توزیع بسته های حمایتی در طی سال در چندین مرحله و در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی در بین نیازمندان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با  بیان اینکه اوقاف در راستای کاهش مشکلات معیشتی جامعه اقدام به توزیع بسته‌های حمایتی در راستای طرح افق بین نیازمندان می‌کند، افزود: طرح افق با رویکرد جدید در بقاع متبرکه شاخص استان  همدان شکل گرفته است.

 

وی در مورد تعطیلی بقاع متبرکه در زمان شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و  افزود: البته تعطیلی به این معنا نیست که اصلا در امامزادگان و بقاع متبرکه برنامه برگزار نمی شود،بلکه برنامه برقرار است  ولی مراسم های سوگواری با حضور جمعیت برگزار نمی شود و همچنین امامزادگان از طریق پایگاههای اطلاع رسانی و به صورت مجازی و از طریق شبکه های استانی برنامه های خود را نشر می دهند.

 

حجت الاسلام زین العابدینی ادامه داد: همه برنامه‌های فرهنگی نوروزی با محوریت بقاع متبرکه در نوروز امسال بدلیل شیوع بیماری کرونا به حالت تعطیل درآمده است.

 

وی افزود: ایجاد سفره‌های هفت‌سین، خیمه‌های معرفت و طرح آرامش بهاری امسال به حالت تعطیل درآمده است و ما تنها اقدام به پخش پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی از طریق بلندگوهای بقاع متبرکه خواهیم کرد و برنامه‌ای برای ایجاد اجتماع در بقاع نخواهیم داشت.

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته های حمایتی استان همدان مدیر کل اوقاف بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۸۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد

حجت الاسلام نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی بین نیاز‌مندان شهرستان بجنورد توزیع شد؛  این اقدام ارزشمند که به دست بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج بجنورد، خیرین و بنیاد احسان انجام شد، نمونه‌ای از التزام به اسلام عملی است و بسیار اثر بخش خواهد بود.
حجت الاسلام نوروزی با اشاره به موضوع مهم خدمت رسانی در حکومت اسلامی به آحاد مردم بیان داشت: دشمنان سعی دارند تا همواره شیرینی این اقدامات و خدمات شایسته را به کام مردم تلخ کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • مزاحم اینترنتی در دام پلیس همدان
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» شنبه تشییع می‌شود
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد