Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در تذکری به حناچی درباره رویداد تهران 1400، اظهار داشت:‌علیرغم تأکید شورای شهر مبنی بر ضرورت مشارکت تمام ارکان و معاونت‌های شهرداری تهران عمده اقدامات مربوط به رویداد تهران 1400 از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و آن هم فقط در بیلبوردها و تبلیغات شهری نمود پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چرا لایحه مربوطه توسط شهردار تهران مجددا به شورا ارائه نشده است همچنین هزینه‌کرد درباره این رویداد مشخص نیست به چه صورت بوده و تاکنون گزارش شفاف از آن به مردم و نمایندگان شورا داده نشده است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد:‌حناچی باید گزارشی از اعتبارات و برنامه‌های اجرایی این رویداد را به شورا ارائه کند تا مشخص شود که نقش مختلف معاونت‌های شهرداری در این امر چه بوده و با اجرای این رویداد قرار است چه مشکلی از پایتخت‌نشینان برطرف شود.

نظری تصریح کرد: اگر قرار است در حوزه فرهنگی با تأکید بر نشاط  اجتماعی فعالیت صورت گیرد آیا نیاز به مصوبه شورای شهر نبوده است به نظرم بهتر بود برای ماندگاری رویداد تهران 1400 پروژه‌هایی مناسب تعریف شود به بهره‌برداری برسد وگرنه برچسب و طرح روی بیلبوردها نتیجه‌ای نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: رویداد تهران 1400 بنا است به مناسبت ورود به قرن جدید در تهران اجرا شود که طبق مصوبه سال 96 شهرداری ملزم به ارائه لایحه در این زمینه بوده است که البته لایحه‌ای با تأخیر و به شکل ناقص به شورا آمد و به دلیل ابهامات و مشکلاتی که داشت تأیید نشد و در آذر سال 98 آخرین ایرادات به این لایحه وارد شد و پس از رفع ابهامات قرار شد به شورا ارسال شود ولی هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت نظری عضو شورای شهر تهران تهران 1400 رویداد تهران 1400 شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، این بار اهالی مناطق ۱۷ و ۱۸ پایتخت، میزبان رئیس جمهور بودند.

در این گزارش مردم از دیدار چهره به چهره با رئیس دولت و اعضای کابینه برای رفع مشکلات خود می‌گویند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • در حاشیه دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است