Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@17:43:01 GMT

شعار قند پهلوی نهم؛ کرونا با کسی شوخی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۹۱۴۸

شعار قند پهلوی نهم؛ کرونا با کسی شوخی ندارد

قند پهلو در نوروز امسال روی آنتن می رود و با شعار کرونا با کسی شوخی ندارد، پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، امیر قمیشی تهیه کننده و کارگردان (قند پهلو) ضمن اعلام این خبر گفت: دلیل اصلی انتخاب رویکرد و محوریت موضوعی قند پهلوی نوروز ۱۴۰۰ با سوژه کرونا یادآوری این نکته مهم است که با وجود تلاش یک ساله و ایثار شبانه روزی کادر درمانی و شهدای مدافع سلامت که مسبب به حداقل رسیدن وضعیت قرمز کرونایی در کشور است همانگونه که بارها مقامات رسمی سیستم بهداشت و درمان کشور و ستاد ملی کرونا اعلام کردند این وضعیت پایدار نیست و کوچکترین مماشات و یا شوخی با این ویروس منحوس در ایّام نوروز از سوی شهروندان میتواند کشور را مجدد با وضعیت بحران مواجه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه کننده قند پهلو افزود : بی تردید آگاه سازی و تبیین  آموزه های مواجهه با اپیدمی کرونا ضرورتی است که علاوه بر آگاه سازی مخاطب با خطرات و پیامدهای فردی و اجتماعی عدم رعایت پروتکل های اعلام شده با زبانی جدی ، گاهی توام با عتاب یا از طریق قالب های مرسومی چون گزارشهای خبری و... اینک با طولانی شدن زمان اپیدمی و یکنواختی پیام های رسانه ای ، قالب های نوین دیگری چون تجربه های موفق رسانه های دیداری و شنیداری در برخی  کشورها از طریق کمدی و طنز دارد.

وی گفت: ذکر این نکتهء مهم که کرونا شوخی بردار نیست ، گاهی آنقدر جدی است که باید از ابزاری چون طنز و کمدی که جدی ترین نقطه ء مواجهه تراژدی با تفکر است در قالب پیامهای جذاب هدفمند،  مطبوع  و اثرگذار اما هشدار دهنده که ویژگی اصلی  طنز  و فکاهه است با آن مواجه شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم

تیری آنری و جیمی کرگر با کیت عبدو که یکی از هواداران منچستریونایتد است در خصوص احتمال حضور شیاطین سرخ در لیگ کنفرانس اروپا شوخی کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • (ویدئو) تنها فیلم با صدای رضا شاه پهلوی بعد از ۹۰ سال؛ صدای واقعی رضاخان را بشنوید!
  • ساخت مراحل اولیه اسکله آمریکایی‌ها آغاز شد/ کشتی نظامی آمریکا در ساحل غزه پهلو گرفت
  • شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم
  • اقامتگاه ییلاقی پادشاهان قاجار و پهلوی اینجاست
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • (ویدیو) انتقاد تند و تیز امیرعلی نبویان به شوخی جنجالی رائفی‌پور
  • فیلم| شوخی جالب با رونالدو/رونالدو از ترس سکته کرد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس