Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@15:56:27 GMT

دانشگاهیان باید بصیرت خوبی داشته باشند

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۹۴۶۶

دانشگاهیان باید بصیرت خوبی داشته باشند

آیت الله عاملی گفت: دانشگاهیان باید بصیرت خوبی داشته باشند زیرا اگر یک فرد دانشگاهی بصیرت خوبی نداشته باشد، نمی تواند عنصر مفیدی برای ملت، تاریخ، کشور و آینده خویش باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، آیت الله «سیدحسن عاملی» در دیدار با اعضای شورای مرکزی و فعال انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به برخی آیات قرآنی و احادیث اسلامی در خصوص حیات و زندگی، گفت: انسان باید زندگی را طوری تنظیم کند تا نهایتا به آرامش برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با بیان اینکه عملکرد انسان در طول عمر بسیار مهم است، افزود: تمام درجات بهشت به همین عملکرد عمر بستگی دارد.

 

آیت الله عاملی به ضرورت تربیت و پرورش دانشجوی آرمانی توسط دانشگاه ها تاکید و تصریح کرد: دانشجوی آرمانی از جهت علمی باید نشاط علمی خوبی داشته باشد و در تولید دانش جهانی سهیم باشد؛ چراکه آینده از آن علم است.

 

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه یک فرد دانشگاهی از جهت معنویت باید به درجه ای برسد که واهمه قدسی داشته باشد، ادامه داد: دانشگاه ها باید روحیه تربیت، اخلاق، احساس جمعی و سلوک اجتماعی را در دانشجویان پرورش دهند.

 

وی با بیان اینکه دانشگاهیان باید بصیرت خوبی داشته باشند، خاطر نشان کرد: اگر یک فرد دانشگاهی بصیرت خوبی نداشته باشد، نمی تواند عنصر مفیدی برای ملت، تاریخ، کشور و آینده خویش باشد.

 

وی با بیان اینکه انتظار می رود دانشگاه محقق اردبیلی نسبت به برگزاری سمینار دانشجوی آرمانی اقدام کند، بیان کرد: باید تلاش کنیم تا دانشجوی در تراز انقلاب اسلامی و افکار و اندیشه پیامبر اکرم(ص) داشته باشیم.

 

در ادامه این دیدار، «عباس فنی اصل» ضمن تقدیر از ارزش گذاری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به لحاظ اختصاص وقت دیدار به دانشجویان و جوانان در وضعیت کرونایی، اظهار داشت: دانشگاه محقق اردبیلی در بخش فرهنگی همانند سایر حوزه ها نیز فعال بوده و در سالجاری حدود ۱۲۰۰ برنامه در زمینه های متعدد فرهنگی، هنری، اجتماعی، تشکلی و غیره به صورت مجازی و حضوری برگزار کرده است.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: در حال حاضر سه دوره تشکیلاتی انجمن اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی با موضوعات متنوع و ظرفیت محدود با رعایت پروتکل های بهداشتی در دانشگاه در حال برگزاری است.

 

گفتنی است در این دیدار دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی نیز گزارشی از فعالیت های این انجمن ارائه کرد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: دانشگاه محقق اردبیلی بصیرت افزایی دانشگاهیان اردبیل دانشگاه محقق اردبیلی بصیرت خوبی خوبی داشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر

اردوی جهادی ۲ روزه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهار بیشه به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاریس دانشجو، اردوی جهادی ۲ روزه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهار بیشه به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

این اردو در حاشیه شهر گچساران (چهاربیشه) با عنوان پویش لبخند اردوی جهادی خود را به مدت دو روز برگزارشد.

گفتنی این اردو در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی، بهداشتی و درمان، مشاوره، دامپزشکی، مسائل روزسیاسی، جهاد تبیین ارائه خدمت شد.

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • قدرت رسانه‌ای اسرائیل نتوانست مانع دریافت حقیقت در جهان شود
  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود
  • اعلام همبستگی جمعی از دانشجویان ایرانی با دانشجویان آمریکایی
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • واکنش معاون رئیسی به پذیرش دانشگاهیان آمریکایی
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • خیزش دانشگاهیان اروپا و آمریکا نشانه بیداری اسلامی است
  • لزوم استفاده مسئولان از ظرفیت دانشگاهیان/ نمایشگاه حمل‌ونقل حاصل اجرای فرامین رهبری است
  • مشت آهنین علیه خیزش دانشگاهیان آمریکا اثرگذار نیست/ فعال شدن بسیج دانشجویی این بار در ایالات متحده