Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر کاهش بروکراسی‌های اداری، گفت: اقتصاد مازندران با توسعه گردشگری تقویت می‌شود.

به گزارش برنا؛ آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه دقایقی پیش در دیدار با نخبگان، نمایندگان اقشار، خانواده شهدا، ائمه جمعه و علمای دیار علویان در سالن غدیر سپاه گفت: توفیقی است که در آخرین‌ روز ماه رجب در استان ولایتمدار مردم سختکوش مازندران در جمع فرهیختگان و اقشار مختلف مردم باشیم که در ابتدای ورود عذرخواهی کردم به دلیل شرایط کرونا امکان دیدار عمومی با مردم دیار علویان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: جلوه‌های حضور دریادواره‌های شهدا در روستاها با  اجتماعات بزرگ برگزار می‌شد که نشان دهنده اعتقاد مردم به امام و شهداست.

رئیسی با اشاره به ارزش و اهمیت خانواده در جامعه اسلامی، تصریح کرد: افزایش طلاق در جامعه نگران کننده است کارشناسان درمسائل اجتماعی آسیب شناسی و آسیب‌زدایی کنند. در این‌مسیر دلایل مختلف فرهنگی، اقتصادی، اخلاقی، عدم تفاهم، بحث اجتماعی‌ شناسایی شود که راه آسیب مراجعه به دادگاه و طلاق نیست که راهکار قرآن کریم‌ برای رفع مسائل خانواده حکمیت و ریش سفیدی است.

او با بیان اینکه بیکاری، فقر و آسیب‌های اجتماعی زیبنده انقلاب و نظام ما نیست، گفت: در زمینه آسیب اجتماعی طلاق نیازمند اقدام‌ پیشگیرانه هستیم. آحاد جامعه سازمان‌های مسئول مسئولیت مضاعف دارند. آموزش زوجین  خانواده، اشتغال، اعطای تسهیلات نقش مهمی  جهت تحکیم‌خانواده دارند.

رئیسی گفت: مازندران ظرفیت فراوانی در زمینه کشاورزی، صنعتی، معادن ارزشمند نیروی کارآمد جوان اقتصادی دارد. فعال شدن اقتصاد دریا و صنعت از آمار بیکاری خواهد کاست و ثروت عظیم خداوند با مدیریت درست بهبود وضعیت و معیشت مردم استفاده شود. بدانیم راه برون رفت مشکلات دست بیگانگان نیست بلکه دست مردم و مسُولان توانای کشور است که با باور و اعتقاد دنبال کنیم.

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر کاهش بروکراسی‌های اداری، گفت: اقتصاد مازندران با توسعه گردشگری تقویت می‌شود.

او بیان کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد با حضورمردم موفق عمل کردیم که سرنوشت جنگ که همه کشورها با جبهه کفر بود را به نفع اسلام و انقلاب رقم زدند. نباید بگذاریم‌ خانواده‌ها دچار یاس و ناامیدی شوند. تمام فعل و ترک فعل جهت ایجاد امید در جامعه باشدو نظام‌کارآمد اداری را با جدیت دنبال کنیم‌. واژه‌های نمی‌توانیم‌، نمی‌شود را حذف کنیم.  ابتکار عمل و خلاقیت را حفظ کنیم و  الگوهای ما مردان زنان حماسه آفریدند و الگوهای ما  شهدا و سردارانی هستند که ایثار آفریدند.

او گفت: نخبگان انسان برجسته ای هستند که  زمان شناسی  نقش آفرین و جریان ساز بودند. روشنفکر حقیقی نگاه غربی داشتن نیست بلکه روشنفکر در جامعه کسی است که بیش و پیش از دیگران جامعه را ببیند قبل از دیگران رصدکند و اثرگذاری درست داشته باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مازندران قوه قضاییه افزایش طلاق آیت الله سید ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۹۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست

ایسنا/مرکزی خطیب جمعه اراک گفت: جنبش دانشجویی که در آمریکا شکل گرفته، شگفت انگیز است و نشانه بیداری مردم جهان است.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، ۱۴ اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه اراک اظهار کرد: امام جعفر صادق(ع) صدها درس پیرامون موضوعات مختلف به ما داده‌اند و در بسیاری از موارد به بیان عوامل بقا، پایداری، عظمت و استقلال جامعه اسلامی می‌پردازند.

وی اضافه کرد: امام صادق(ع) می‌فرمایند، قدرت اقتصادی جامعه اسلامی باید در اختیار افرادی باشد که حلال و حرام را تشخیص می‌دهند و مرد عمل و اهل کار معروف باشند چراکه اگر اینگونه نباشد جامعه اسلامی ضربه خواهد دید. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: انقلاب اسلامی بر پایه‌های کربلا و امامین باقر و صادق(ع) استوار است. امام صادق(ع) الگوی تمام عیار سعادت دنیا و آخرت است. اگر علم ایشان نبود حوزه‌های علمیه ما نیز به این میزان خیر و برکت نداشتند. 

وی در ادامه، با بیان اینکه جنبش دانشجویی که در آمریکا شکل گرفته، شگفت انگیز است گفت: حوادث اخیر در فلسطین تاثیر بسیار بزرگی بر جهان گذاشته و موجب بیداری مردم در آمریکا و اروپا شده است.  

امام جمعه اراک ادامه داد: هدف سیاست‌های شوم استکباری صهیونیست‌ها این است که خاورمیانه، جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی را مهار کنند. همانطور که جوانان ما در زمان انقلاب در برابر طاغوت ایستادند، امیدواریم این بار نیز به همراهی مردان حزب الله، عراق، سوریه و یمن بتوانیم صهیونیست‌ها را شکست دهیم.

وی افزود: تاثیرگذاری‌های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و خون شهدا امروزه مردم جهان را بیدار کرده است. امیدواریم سازمان ملل نیز تغییر کند چراکه این سازمان ملل نیست بلکه سازمان آمریکا و انگلیس و صهیونیسم است. 

دری نجف آبادی همچنین با اشاره به هفته معلم و روز کارگر گفت: عرق کارگر مقدس است و بایستی تمام کارگران با تمام وجود برای تولید و پیشرفت و تقویت پایه‌های اقتصاد ملی تلاش کنند. 

وی با اشاره به هفته سیاسی و عقیدتی سپاه پاسداران نیز اظهار کرد: برادران سپاه، مایه امید و چشم و چراغ جامعه هستند و بایستی روز به روز تقویت شوند تا به عزت و سربلندی نظام کمک کنند. هر فردی در میدان جمهوری‌ اسلامی به سهم خودش هر اندازه که می‌تواند باید در جهت رشد تولید و تقویت اقتصاد ملی و قطع وابستگی‌ها تلاش کند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • تعاونی‌های تولید؛ مصداق مشارکت مردم در اقتصاد
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • مردم چشم انتظار عملیات وعده صادق در عرصه اقتصاد هستند
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟