Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهدی امیری معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۰۶ مددجوی این نهاد در زمینه ارائه خدمات فعالیت اقتصادی خود را آغاز کردند.

او افزود: مددجویان و فرزندان آن‌ها پس از ارائه طرح‌های اشتغال خود به کارشناسان این حوزه جهت بررسی، برای دریافت تسهیلات به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و بانک‌های طرف قرارداد معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

کمک ۱۰۷ میلیارد ریالی مردم چهارمحال و بختیاری در جشن نیکوکاری

امیری اضافه کرد: طرح‌های اشتغال ارائه شده از نظر بازدهی اقتصادی، شرایط منطقه‌ای و توانایی‌های مددجویان بررسی و در صورت لزوم جهت دریافت آموزش‌های لازم معرفی می‌شوند.

او ادامه داد: کارشناسان اشتغال در دوره‌های زمانی از طرح‌های خودکفایی مددجویان بازدید و در صورت لزوم جهت دریافت تسهیلات و یا آموزش‌های تکمیلی نیز معرفی می‌شوند.

امیری با اشاره به اجرای ۵۰۶ طرح اشتغال در زمینه ارائه خدمات توسط مددجویان کمیته امداد استان گفت: راه‌اندازی مراکز ارائه خدمات از جمله فروشگاه‌های پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی و لوازم بهداشتی زمینه اشتغال و خودکفایی ۵۰۶ مددجو را فراهم کرده است.

او افزود: این مددجویان علاوه بر اشتغال خود، با توسعه مراکز و دریافت تسهیلات زمینه اشتغال اعضای خانواده خود و یا سایر مددجویان را نیز فراهم می‌کنند.

امیری اضافه کرد: حمل و نقل، طرح‌های دامپروری، زنبورداری، صنایع دستی، صنعت و معدن، فرش و گلیم، پرورش طیور و کشاورزی از دیگر طرح‌های اشتغال اجرا شده توسط مددجویان این نهاد است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد البرز گفت: در سال گذشته ۱۲۰ وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به بیش از ۳۰۰۰ مددجوی البرزی ارائه کردند.   طاهره شهبازی از راه‌اندازی میز خدمت حقوقی در این نهاد خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۲ وکلای نیکوکار در دفاتر و مراکز کمیته امداد امام خمینی (ره) استان حضور یافتند و به ۴۵۰ مددجوی مورد حمایت البرزی خدمات مشاوره حقوقی ارائه کردند.   او با اشاره به اینکه مشاوره‌های حقوقی و خانواده نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع مشکلات و ایجاد نابسامانی‌های اجتماعی در جامعه دارد، افزود: توسعه ارائه خدمات قضایی و آموزشی رایگان به مددجویان کمیته امداد (ره) جز برنامه‌های این نهاد است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرونده‌های قضایی داشته باشد.   شهبازی با قدردانی از وکلای دادگستری البرز، مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان به لحاظ تعامل و همکاری خوب با این مجموعه، گفت: کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضاییه نقش مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد (ره) دارند چرا که بسیاری از مددجویان توان پرداخت حق وکالت را ندارند.

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری