Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@06:40:35 GMT

شمشیرباز گیلانی در مسابقات جام جهانی درخشید

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۹۶۵۵

شمشیرباز گیلانی در مسابقات جام جهانی درخشید

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران با ۶ ملی پوش این رشته عازم مجارستان شد تا در رقابت های جام جهانی شمشیربازی حضور یابد که محمد رهبری از گیلان نیز جزو نفرات اعزامی است و تاکنون نیز موفق ترین ورزشکار ایرانی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی ورزلدوست افزود: محمد رهبری در اولین دیدارش در مسابقات جام جهانی برابر ریچارد هیوبرز شمشیرباز آلمانی قرار گرفت که در نهایت توانست این حریف را با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ شکست دهد.

وی عنوان کرد: رهبری در دومین دیدار از مرحله یک شانزدهم نهایی، مقابل الی درشویتز شمشیرباز آمریکایی که عنوان سوم جهان را دارد، قرار گرفت و موفق شد این حریف را نیز با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ شکست دهد تا علاوه بر صعود به مرحله یک هشتم نهایی، تنها شمشیرباز ایرانی باشد که به این مرحله راه یافته است.

وی بیان کرد: رقابت های شمشیربازی جام جهانی اسلحه سابر تا ۲۵ اسفندماه در بوداپست مجارستان ادامه دارد و این مسابقات آخرین رویدادی است که با تصویب فدراسیون جهانی شمشیربازی و به منظور کامل شدن سهمیه‌های تیمی المپیک توکیو در حال برگزاری است.

وی گفت : این رقابت ها به دلیل شیوع کرونا با یک سال تاخیر برگزار شده و محمد رهبری شمشیرباز گیلانی و سایر نفرات تیم ملی که سهمیه المپیک را کسب کرده اند، برای کسب آمادگی بیشتر در این دوره از مسابقات حضور می یابند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان ابراز امیدواری کرد: محمد رهبری که جواز حضور در مسابقات المپیک توکیو را در اسلحه سابر و در هر دو بخش تیمی و انفرادی کسب کرده با قدرت در سایر مراحل مسابقات جام جهانی مجارستان نیز حضور یافته و مقام شایسته ای را کسب کند.

 محمد رهبری شمشیرباز ملی پوش گیلانی که به همراه تیم ملی اسلحه سابر سهمیه المپیک توکیو را کسب کرده، تاکنون مقامهای زیادی را نیز تصاحب کرده که می توان به کسب مقام ششم جهان به همراه تیم ملی، نایب قهرمانی آسیا و کسب عنوان قهرمانی در رقابتهای جایزه بزرگ اشاره کرد.

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی شمشیر بازی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی شمشیر بازی گیلان فدراسیون های ورزشی شمشیر بازی گیلان اخبار کنکور محمد رهبری اسلحه سابر جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۹۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد

مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال 1403 در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:

1- ابراهیم فتحی از فارس
2-مجتبی خاکی از قزوین
3-رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی

در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی نوجوانان نتایج زیر به دست آمد:

1- محمد مهدی طهماسبی از البرز
2-ماهان صفری از ایلام
3-محمد مهدی مهدورزاده از تهران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • حمایت دانشجویان گیلانی از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد