Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده بیماران ای بی گفت: از اردیبهشت ٩٧ با تحریم هاى مجدد شوک بزرگى به جامعه بیماران خاص ایران وارد شد و بیماران خاص براى تامین داروهاى مورد نیاز با مشکل مواجه شدند.

خبرگزاری میزان - کیخسروى نماینده بیماران‌ای بی ایران نیز در این نسشت عنوان کرد: بنده متولد ١٣٧٠ و دانشجوى فوق لیسانس جزا و جرم شناسی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص بیمارى پروانه اى یک اختلال ژنتیکى پوستى است و دنیای بیماران پروانه اى شکننده است.

نماینده بیماران‌ای بی در ادامه خاطرنشان کرد: بیمارى‌ای بی علاوه بر ایجاد تاول و زخم هاى روى پست، موجب چسبندگى اندام هاى داخلى و خارجى مى شود.

وى بیان کرد: بیمارى پروانه اى در ایران از سال ٩٤ مورد پیگیرى قرار گرفت و تا آن سال کسی در مورد بیمارى پروانه اى در ایران صحبت نمى کرد.

کیخسروى خاطرنشان کرد: خدمات و کارهایى که خانه‌ای بی براى بیماران انجام مى دهد بسیار محدود است و کمبودهایى وجود دارد. طبق آمار رسمى حدود ٨٠٠ بیمار‌ای بی در ایران شناخته شده است.

نماینده بیماران‌ای بی در ادامه بیان کرد: اگر حیات انسان‌ها به وجود آب و هوا مشروط است حیات بیماران‌ای بی نیز منوط به استفادن از پانسمان هاى مخصوص است که در صورت عدم دسترسى به پانسمان‌ها با مشکلاتى مواجه خواهند شد؛ پانسمان‌ها مانند عایقی عمل مى کند که موجب مى شود بیماران درد و رنج کمترى را متحمل شوند.

وى تصریح کرد: تحریم بانکى ایران و محدودیت هاى ارزى یکى از عوامل نرسیدن و کم رسیدن مکمل‌هاى دارویى بیماران‌ای بی شده است. از اردیبهشت ٩٧ با تحریم هاى مجدد شوک بزرگى به جامعه بیماران خاص ایران وارد شد و بیماران خاص براى تامین داروهاى مورد نیاز با مشکل مواجه شدند. یک شرکت سوئدى طى یک نامه رسمى به خانه‌ای بی اعلام کرد که به دلیل تحریم هاى آمریکا پانسمان هاى مورد نیاز بیماران‌ای بی را در اختیار نمى گذارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حقوق بشر تحریم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حقوق بشر تحریم بیماران خاص پانسمان ها تحریم هاى

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در بازدید از کارخانه ماشین سازی خرم آباد و در نشست صمیمی مدیران عضو شورای هماهنگی تشکلات کارگری و کارفرمایی و جامعه کار و تولید بر بررسی و رفع موانع تولید در استان تأکیدکرد.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری در کنار کارفرما و سرمایه گذار باید همدل باشند، افزود: مسئولان باید در مسیر تولید قدم بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های دولتی موظفند از تولید و اشتغال حمایت کنند، گفت: امروز جنگ ما جنگ اقتصادی است و دشمن برنامه ریزی کرده است که در تقابل با بخش اقتصادی کشورمان باشد، بنابراین همه باید برای کاهش مشکلات تولید در استان تلاش کنیم.

 حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه حرکت نظام اسلامی حرکت امیدآفرین و رو به جلو است، افزود: جامعه کارگری به دلیل تعطیلی بسیاری از کارخانه‌ها آسیب‌های زیادی دیده است که جلسات رفع موانع تولید باید برای استان و کاهش بیکاری خروجی داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی مجدد راه آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • تیم استقلال تحریم می‌شود؟!
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح و امنیت است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد