Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@20:39:40 GMT

کاخ باکینگهام به فکر انتقام از مگان مارکل

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۰۹۹۶

کاخ باکینگهام به فکر انتقام از مگان مارکل

با تشدید اختلافات میان اعضای خاندان سلطنتی انگلیس و طرح ادعاهای جدید، احتمال ورود یک شرکت حقوقی به این جنجال و شکایت از مگان مارکل قوت گرفته است.

 به نوشته روزنامه دیلی میل، با شکایت یک پیشکار ارشد کاخ باکینگهام از «مگان مارکل» عروس ولیعهد بریتانیا و همسر شاهزاده هری و متهم کردن او به انجام "رفتار ناشایست و غیرقابل قبول" در قبال دو دستیار شخصی و تضعیف شخصیت فرد دیگری، پای تحقیقاتی به میان آمده که قرار است به دست یک شرکت حقوقی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تشدید بن‌بست میان طرفین، "میل آن ساندی" فاش کرد که مگان مارکل در نامه‌ای به کاخ باکینگهام خواستار دریافت اسناد، ایمیل‌ها و یا پیام‌های کتبی مرتبط به این شکایت علیه خودش شده است. اما کادر سلطنتی در حرکتی بی‌سابقه که قطعا به تنش‌ها می‌افزاید، خواستار ورود یک طرف سوم به ماجرای تحقیقات شده است.

اما نشانه‌هایی از مقابله به مثل احتمالی مگان مارکل علیه آنچه "کمپین بدنام‌سازی" می‌خواند، دیده شده است و یک منبع ارشد در کاخ باکینگهام هم دریافت نامه از دفتر مگان برای مشاهده "مدارک" را تایید کرد. الیزابت دوم این درخواست را به شاهزاده چارلز، ولیعهد بریتانیا ارجاع داد که کارکنانش در حال بررسی مدارک هستند.

همسر شاهزاده هری، اتهامات کارکنان کاخ علیه خودش را رد می‌کند. با این حال یک منبع مطلع در میان خاندان سلطنتی بریتانیا به تایمز گفت که "بدترین وقایع واقعی هنوز ظاهر نشده است و چند داستان دلخراش برای گفتن وجود دارد."

کاخ باکینگهام، شاهزاده هری و مگان مارکل هنوز در این رابطه اظهارنظری نداشته‌اند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کاخ باکینگهام مگان مارکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمی خاص برای دانش آموزان خاص

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل وقتی سخن از دانش آموزان با نیاز‌های ویژه به میان می‌آید بی شک به معلمانی می‌رسیم که عاشقانه به آموزش افرادی می‌پردازند که به دلیل نقص‌های خاص جسمی و ذهنی باید در مدارس خاص تحصیل کنند.
دانش‌آموزان استثنایی با تمام محدودیت‌ها، دانش‌آموزانی با استعداد و مشتاق یادگیری هستند و قطعا می‌توانند مانند دیگر دانش‌آموزان، آینده روشنی داشته و نقش موثری در جامعه داشته باشند.
در این میان معلمان مدارس استثنایی نیز نقش خطیری بر عهده دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی معلمی خاص برای دانش آموزان خاص

دیگر خبرها

  • محمد مهاجری: آقای نصیری! انتقادهایتان روی چشم؛ اما شاهزاده شویی چرا؟
  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • مهدی نصیری; زیر تیغ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان/ توهم یا شوخی یا پروژه هدفمند؟! +جدول
  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد
  • تهدید رژیم صهیونیستی به انتقام از دادگاه کیفری بین‌المللی
  • حمله تند روزنامه نزدیک به قالیباف به مهدی نصیری /بعد عمری رادیکالیسم به کسانی رسیده که نان فحش دادن به آنها را سر سفره خود برده بود
  • میان دولت و مجلس تنش وجود ندارد
  • (ویدئو) استتار بایدن در میان دستیارانش
  • توهمات یک ذهن افراطی
  • معلمی خاص برای دانش آموزان خاص