Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فاضل عبیات معاون امور عمرانی استانداری خوزستان در حاشیه نشست بررسی مشکلات شهرستان‌های بهبهان و آغاجاری با اشاره به محدوده ۲۹ هکتاری بافت فرسوده و ناکارآمد شهری این شهرستان گفت: موضوع انتقال ساکنان مناطق پرخطر شهرستان آغاجاری مسئله مهمی است که با جدیت در دست پیگیری بوده و به‌همین منظور زمین موردنیاز برای جابجایی اهالی این مناطق به تصویب رسیده است و در آینده کار ساخت واحد‌های مسکونی استاندارد آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مجموعه مدیریت ارشد استان در آینده نزدیک به منظور بررسی شرایط سکونتگاه‌های پرخطر آغاجاری به صورت میدانی از این شهرستان بازدید خواهد داشت.

عبیات با بیان اینکه  طی یکماه آینده پیمانکار مربوطه برای تکمیل سالن مسافری فرودگاه بهبهان انتخاب خواهد شد تا بعد از تکمیل این طرح، شاهد فعالیت این فرودگاه باشیم،   اظهار داشت: پروژه ۲ خطه جاده اصلی این شهرستان در حال فعالیت است که با تامین اعتبارات لازم، روند تکمیل این پروژه تسریع می‌یابد.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته نیز بهره برداری از ۲ بلوک جدید بیمارستان حضرت، ولی عصر (عج) بهبهان نیز در دستور کار قرار گرفته و به زودی ارائه خدمات رسانی به شهروندان از طریق این بخش‌های بیمارستان آغاز می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه  با اشاره به مشکلات زیرساخت‌های مربوط به مخابرات در شهر‌های بهبهان و آغاجاری گفت: با توجه به شرایط تحصیلی دانش آموزان (برگزاری کلاس‌های آنلاین) در برخی موارد آنتن دهی، کیفیت اینترنت تلفن همراه و همچنین تلفن ثابت با مشکلاتی روبه‌رو است که تا زمان بهبود خدمات تلفن ثابت در این مناطق، به ساکنان سیم کارت‌هایی عرضه می‌شود که هزینه خدمات آن‌ها معادل هزینه خطوط تلفن ثابت خواهد بود.

عبیات در پایان  گفت: به منظور رفع بخشی از این مشکلات با اقداماتی که طی ۲ ماه آینده صورت می‌گیرد، پوشش آنتن دهی در این مناطق از شرایط بهتری برخوردار می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بافت فرسوده احداث مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

 

تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان

تهران در سال ۱۳۳۴ هنوز شهر خلوتی بود که بخش عمده آن را ساختمان‌های یک طبقه تشکیل می‌دادند و اگرچه بزرگ‌ترین شهر ایران بود، هنوز وسعت و پهناوری کنونی را نیافته بود. در این ویدیو مقایسه‌ای شده میان تصاویر هوایی مناطق تهران در آن دوران با تصاویر هوایی همان مناطق پایتخت در حال حاضر که میزان تحول شگفت انگیزی را روایت می‌کند.  

 

 

چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟

براساس آمار و ارقام از هر سه نفر، یکی به اعتیاد شدید به تلفن همراه خود دچار است. آنقدر که نمی‌تواند آن را خاموش کند. با این حال، راه حل‌هایی برای استفاده کمتر از تلفن همراه وجود دارد که در تنظیمات داخلی تلفن‌های همراه و اپ‌های موجود در بازار قرار دارند. جزئیات مربوط به راه حل‌های استفاده کمتر از تلفن همراه هوشمند را با زیرنویس فارسی در تکنوتابناک ببینید. 

 

 

چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟

در این ویدیو نحوه پارک پایلوت یا پارک خودکار خودرو بی ام دبلیو ۵۳۰ آی و اینکه چرا ممکن است به آن نیاز داشته باشید را خواهید دید. طرفداران خودرو‌های بی ام دبلیو این ویدیو را از دست ندهند.  

 

 

ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند

هرچند به نظر می‌رسد که مرگ پایان حیات فیزیولوژیک موجودات زنده باشد، دانشمندان پی برده‌اند که بعضی ژن‌های موجودات زنده بعد از مرگ فعال می‌‌شوند. هرچند فعال شدن این ژن‌ها تاثیری در حیات موجودات زنده ندارد، اما در پیوند عضو از اهدا کنندگان مرده و همچنین تحقیقات روی بافت‌هایی که تنها پس از مرگ در دسترس هستند شناخت کافی روی تغییرات ژنتیکی پس از مرگ اهمیت بسیاری دارد. در این ویدیو با جزئیات بیشتر در این مورد آشنا شوید. 

دیگر خبرها

  • برداشت کلزا در بهبهان
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • ایجاد بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان
  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه