Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره‌وزمی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان، اظهار کرد: این میزان تسهیلات پرداختی از محل‌های بند الف تبصره 18 و جهش تولید، بیش از سهم ابلاغی استان بوده و اعتبارات خوبی را توانستیم جذب کرده و به سرمایه گذاران پرداخت کنیم.

وی افزود: هر چند که با این رقم تسهیلات نتوانسته‌ایم مشکلات سرمایه گذاران این حوزه را به طور کامل رفع کنیم اما چرخه صنعت در کردستان همچنان در گردش بوده است و واحدهای تولیدی بسیاری با این تسهیلات به چرخه گردش بازگشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: امیدواریم در سال 1400 با افزایش اینگونه پرداختی‌ها بتوانیم هم صنعت استان را توسعه دهیم و هم وضعیت اشتغال را در کردستان بهبود بخشیم.

دره‌وزمی یادآور شد: در سال 99 که سال جهش تولید بود برای کمک به واحدهای تولیدی در سطح استان در حوزه صنعت منابعی را از دو محل بند الف تبصره 18 و رونق تولید برای پرداخت سرمایه ثابت و سرمایه در گردش در اختیار داشتیم که توانستیم تسهیلات مناسبی پرداخت کنیم.

وی بیان کرد: در حوزه صنعت از محل بند الف تبصره 18 تا امروز 90 میلیارد و 880 میلیون تومان تسهیلات به سرمایه گذاران پرداخت شده و از محل رونق تولید نیز 75 میلیارد و 600 میلیون تومان پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در ادامه گفت: در مجموع در سال‌جاری 166 میلیارد و 400 میلیون تومان به 90 واحد تولیدی تسهیلات پرداخت شده است.

دره‌وزمی اظهار کرد: این رقم در سال 99 نسبت به سال گذشته که 76 میلیارد و 300 میلیون تومان بوده تقریبا 2 برابر شده که جای تقدیر از مسئولان اقتصادی استان و مدیران بانک‌های عامل دارد.

وی افزود: در سال 98 از محل بند الف تبصره 18 رقمی معادل 27 میلیارد و 600 میلیون تومان و از محل رونق تولید نیز 48 میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات به سرمایه گذاران کردستانی پرداخت شده است.

انتهای پیام/2330/75

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی بند الف تبصره 18 سرمایه گذاران میلیون تومان پرداخت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۱۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله ربانی مهر صبح در اولین نشست هم اندیشی بانوان کارآفرین و کسب و کار پایدار بانوان گفت: بانوان همدان در حوزه خیاطی، قالیبافی، صنایع دستی ومشاغل خانگی جایگاه ویژه ای دارند و استقبال خوب بانوان از کسب و کارها در سال های اخیر در حوزه تولید و کارآفرینی امیدوارکننده است و باید سعی شود بانک اطلاعانی از بانوان کارآفرین همدان تشکیل دهیم تا بهتر بتوانیم در این حوزه فعالیت کنیم.

وی افزود: توسعه کسب و کار بانوان باعث توانمندسازی بانوان و رونق تولید خواهد شد و باید زمینه فعالیت بیشتر بانوان در حوزه کسب و کارها را فراهم کنیم.

ربانی مهر گفت: در اکثر روستاهای همدان شاهد فعالیت بانوان کارآفرین هستیم که هم پای مردان در حوزه اقتصادی فعال هستند و این فرصت بزرگی برای استفاده از ظرفیت بانوان است.

وی اضافه کرد: از امامزاده محسن تا انصارالامام و ابرو و قهاوند شاهد فعالیت بانوان در حوزه تولید هستیم و انتظار است رسانه ها در معرفی بانوان کمک کنند تا برای همه بانوان جامعه فرهنگ سازی شود و در حوزه اقتصادی ورود فعالی داشته باشند.

ربانی‌مهر افزود: تلاش جهت راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی و مشاغل خانگی بایددر اولویت برنامه ها قرارگیرد

کد خبر 6092294

دیگر خبرها

  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • ارائه توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد