Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@08:07:51 GMT

سروش صحت دبیر هنری جشنواره «قصه‌گویی» کانون

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۱۴۸۰

سروش صحت دبیر هنری جشنواره «قصه‌گویی» کانون

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رییس بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در احکام جداگانه‌ای دبیر هنری، مدیر اجرایی و مسئولان کمیته‌های بین‌الملل، استان‌ها، قصه‌گوی برتر، پادکست و روابط‌عمومی و تبلیغات این جشنواره را منصوب کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در حکم محمدرضا زمردیان برای سروش صحت، توجه به احیای سنت قصه‌گویی با توجه به ذائقه و نیاز مخاطبان امروز و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه این هنر و تجربه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در امر برگزاری بیش از دو دهه جشنواره قصه‌گویی در راستای مشارکت بیشتر مردم، هنرمندان، نویسندگان و قصه‌گویان و ارتقای سطح هنری جشنواره از وظایف دبیر هنری عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی کانون در حکم دیگری مجید توکلی، از سینماگران کشور را که در دو سال گذشته دبیر اجرایی جشنواره قصه‌گویی بوده است به همین عنوان منصوب کرد.


رییس بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی همچنین الهام دارابی، از قصه‌گویان برتر کانون را به عنوان رییس دبیرخانه و مسئول کمیته استان‌های جشنواره انتخاب کرد و مسئولیت کمیته بین‌الملل جشنواره را هم به بهاره جهاندوست، نقال، مجری تلویزیون و قصه‌گوی برتر جشنواره‌های بین‌المللی سپرد.

علاوه بر این، وحید خسروی و علیرضا آقایی، از قصه‌گویان باسابقه کانون هم به عنوان مسئول کمیته‌های قصه‌گوی برتر و پادکست جشنواره انتخاب شدند؛ دو بخشی که به تازگی و از دوره بیست‌وسوم به جشنواره قصه‌گویی اضافه شده‌اند.

بر اساس این خبر، محمدرضا زمردیان در حکم دیگری سیدمحمدحسین هاشمی از فعالان حوزه رسانه را به عنوان مسئول کمیته روابط‌عمومی و تبلیغات بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منصوب کرد.

جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از فروردین سال ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد و به دلیل شیوع کرونا قرار است شرکت‌کنندگان‌ به صورت مجازی با یکدیگر رقابت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی جشنواره بین المللی قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۱۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در این مراسم گفت: یک نوجوان و جوان ایرانی منفعل نیست و به آنچه در پیرامون خود می‌گذرد اشراف و آگاهی و نگاه عمیق دارد.

ابراهیمی‌هژیر افزود: نمایش‌های شما امروز نشان داد که کودک و نوجوان ایرانی انزجاز عمومی مردم جهان از صهیونیست را از طریق رسانه‌های خود درک می‌کند و می‌بیند و می‌شنود.

او تأکید کرد: حقانیت جمهوری اسلامی در دفاع از مظلومان، کودکان، پیران و زنان را درک می‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس نیز گفت: هنر یعنی انسان خود را در اقیانوس بیکران الهی ببیند و دیگران را نیز همراه خود کند و هنرمند واقعی باید این ویژگی را داشته باشد.

حمیدرضا حاجی بابایی افزود: از میان هنرها، تئاتر هنری است که انسان حرارات، هیجان و پیام بازیگر و متن داستان را به خوبی حس  و با آن ارتباط برقرار می‌کند.

او با بیان اینکه امروز در کشور ما هنر حرف اول را می‌زند، تأکید کرد: باید کشف استعدادها در زمینه هنر از کودکی آغاز شود و اگر این اتفاق بیافتد تا پایان همراه او  خواهد بود زیرا در لوح وجود او ماندگار شده است.

در این مراسم بیانیه هیئت داوران از سوی احمد بیگلریان، پیشکسوت تئاتر و داور این دوره از جشنواره قرائت شد و با رای و نظر داوران نمایش‌های برگزیده در بخش تئاتر کانون، قیچی که دنبال کار می گشت به مربیگری  محمدجواد بختیاری از مرکز ۳ همدان، آه سرزمین من به مربیگری نوشین بیگلریان از مرکز ۳ همدان و نمایش برگزیده بخش آزاد، نمایش قصه پر غصه از کبودرآهنگ معرفی شدند که به مرحله کشوری هنرهای نمایشی کانون راه پیدا کردند.

۱۰ گروه نمایشی در این جشنواره شرکت کرده بودند که ۶ گروه کانونی و ۴ گروه در بخش آزاد بودند.

دیگر خبرها

  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • نخستین سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می‌شود
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند