Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@05:35:43 GMT

۱۶ هزار نفر از ورزشکاران عضو بسیج یزد سازماندهی شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۱۵۶۳

۱۶ هزار نفر از ورزشکاران عضو بسیج یزد سازماندهی شدند

به گزارش ایرنا، سرتیپ رضا پورشمسی روزیکشنبه در آیین امضای تفاهم‌نامه باشگاه مقاومت سپاه الغدیر با باشگاه شهداب یزد افزود: این تعداد ورزشکار در برنامه‌های مختلف و مسابقات استانی و ملی حضور فعال دارند.

وی ادامه داد: گسترش ورزش در بین اقشار مختلف به خصوص نوجوانان و جوانان با توجه به مسایل فرهنگی و ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی جزو برنامه‌هایی است که از سوی سپاه با همکاری نواحی مقاومت بسیج صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مسوول باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت یزد گفت: توجه به مسایل فرهنگی در کنار امور فنی و ورزشی و حضور فعال در مسابقات از جمله رویکردهای این باشگاه‌ است و به دنبال افزایش و ارتقای برنامه‌ها با همکاری دیگران است.

سرهنگ محمد مهدی نیکونژاد افزود: هم‌اکنون ۱۶ باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت در یزد در ۱۰ شهرستان استان برای بانوان و آقایان تشکیل شد و ماموریت محوله را در چارچوب مقررات با سایر دستگاه‌ها به طور مرتب انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: انعقاد تفاهم‌نامه با باشگاه های فرهنگی ورزشی برای گسترش و زیرپوشش قرار دادن ورزشکاران جزو برنامه های مهمی است که تاکنون با ۲ باشگاه گلساپوش و شهداب یزد که از باشگاه های فعال استان در عرصه ورزش است، صورت گرفت  که  ین کار نقش مهمی در توسعه آن دارد .

همچنین عباسعلی میرحسینی مدیرعامل باشگاه شهداب یزد با قدردانی از سپاه الغدیر استان در مورد اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در کنار امور فنی و ورزشی به عنوان یک موضوع مهم در ورزش استان اشاره کرد و پیگیری آن را خواستار شد.  

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ،۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده در ۱۰ شهرستان دارد و  این استان ۵۰ هزار رزمنده  و ۳۲۰ هزار بسیجی سازماندهی شده و حدود ۸۰۰ آزاده نیز دارد.

جنگ هشت ساله دفاع مقدس ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ با حمله زمینی، هوایی و دریایی و آتشباری روستاها و شهرهای مرزی ایران از سوی رژیم بعثی عراق با حمایت استکبار جهانی به سرکردگی ایالات متحده آمریکا آغاز شد و دشمن زبون پس از هشت سال در برابر مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام قرارداد آتش بس را پذیرفت و به مرزهای بین‌المللی شناخته شده ۲ کشور بازگشت.

برچسب‌ها امضای تفاهمنامه دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد وزارت ورزش و جوانان گلساپوش یزد والیبال شهداب یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امضای تفاهمنامه دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امضای تفاهمنامه دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد وزارت ورزش و جوانان گلساپوش یزد والیبال شهداب یزد اخبار کنکور شهداب یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند

به گزارش خبرنگار مهر، علی عباس فلاحتی مطلق ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: به همت هئیت کشتی پهلوانی و همکاری ستاد دیه استان، جشن گلریزان ویژه کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در گود زورخانه یاسوج برگزار شد.

وی بیان داشت: پهلوانان و ورزشکاران زورخانه همیشه میراث دار و جلودار دستگیری نیازمندان بوده‌اند.

فلاحتی مطلق تصریح کرد: در این آئین ورزشکاران ورزش باستانی با اقتدا به مولای متقیان امیرالمومنین علی (ع) وارد گود زورخانه شدند و پس از اجرای حرکات باستانی و ادای احترام به منش مولای علی علیه السلام، برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مبالغی جمع آوری کردند.

وی افزود: این آئین با حضور مسئولان در نهادهای زندان‌های استان، ورزش و جوانان، هئیت های همگانی و رزمی، بسیج حقوقدانان و وکلای قوه قضائیه و خیرین و نیکوکاران ورزشی و خانواده‌های ورزشکاران برگزار شد.

کد خبر 6090968

دیگر خبرها

  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • ورزش واقعا باعث رشد قد می‌شود؟
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • ورزش باعث رشد قد می‌شود؟