Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@17:57:49 GMT

بازداشت 97 تبهکار در البرز / از اسیدپاشی تا قتل !

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۱۸۸۳

بازداشت 97 تبهکار در البرز / از اسیدپاشی تا قتل !

فرمانده انتظامی البرز گفت: اعضای ۳۳ باند سرقت و اسیدپاشی در البرز دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز صبح امروز در جمع اصحاب رسانه گفت: ۹۷ سارق و جاعل سابقه دار در قالب سی و سی باند توسط پلیس اگاهی استان البرز دستگیر شدند.

او افزود: این باندها متهم به سرقت، جعل سند، اسید پاشی ، قتل و تجاوز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمدیان گفت: همچنین ۶مالخر نیز توسط پلیس اگاهی استان دستگیر شده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سرقت اسید پاشی تجاوز اخبار حوادث تجاوز سرقت قتل البرز اسیدپاشی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فیلم ایران قتل قیمت سهام عدالت جنایی بورس پسربچه کرونا افزایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۱۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار