Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-26@22:44:18 GMT

مرغ‌های برزیلی لاغرتر کشتار می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۱۹۹۲

صعود قیمت ذرت باعث شده است بعضی جوجه ها در برزیل که بزرگترین صادرکننده گوشت مرغ در جهان است، جیره غذایی کمتری دریافت کنند.

ریکاردو سانتین، مدیر گروه صادرکننده گوشت ABPA گفت: برخی از شرکتهای تولیدکننده گوشت مرغ برزیلی در مواجهه با افزایش قیمتهای ذرت، جوجه ها را در وزن کمتری کشتار می کنند. مواردی وجود داشته که برخی از تولیدکنندگان شمار جوجه ها را کاهش داده یا فعالیتشان را موقتا متوقف کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: این رفتار در شرایطی که قیمتهای ذرت در رکورد بالایی قرار دارد، اجتناب ناپذیر است. البته برخی از شرکتها از افزایش هزینه ها آسیب ندیده اند زیرا خوراک مورد نیازشان را اوایل سال در قیمتهای پایینتر خریداری کرده بودند.

قیمت ذرت در بازار داخلی برزیل به رکورد بالای جدیدی صعود کرده و در ۱۲ ماه گذشته بیش از ۶۰ درصد افزایش داشته است. برخلاف آمریکا، صنعت گوشت برزیل قادر نبوده است هزینه های بالاتر را به مصرف کنندگان منتقل کند زیرا اقتصاد این کشور آمریکای جنوبی ضعیف شده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، در حالی که انتظار می رود قیمتها در نیمه دوم امسال با برداشت دومین محصول ذرت در برزیل کاهش پیدا کند اما صنعت پروتئین دامی را از مصائب فعلی رها نمی کند. بانک ItauBBA پیش بینی کرد قیمت ذرت در سپتامبر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد بالاتر خواهد بود.
(ایسنا)

برچسب ها: برزیل ، آمریکای جنوبی ، رکورد بالا لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000NYe

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: برزیل آمریکای جنوبی رکورد بالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • جوجه یک روزه
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان