Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام آیت نعمتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: جوانان توانمند، کارآمد و خلاق برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام و مردم به آنها اعتماد کنند.

او با اشاره به در پیش بودن انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: مدیریت و پارلمان شهری در ارائه خدمت به مردم هر منطقه نقش و جایگاه مهمی دارد و اعتبارات و بودجه‌های این نهاد در یک سال در برخی از شهرها از بودجه‌های دستگاه‌های دولتی بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان‌ کرد: نیروهای جوان به دلیل انگیزه، توانایی‌های جدید، فکر نو و انرژی مضاعف بیش از دیگر گروه‌های سنی قادر به برنامه‌ریزی و فعالیت برای منطقه خود هستند و به دلیل این ظرفیت باید حضور آنها در مسئولیت‌های اجتماعی مثل شوراهای اسلامی شهر و روستا فراهم شود.

وی از جوانان خواست برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام و عموم جامعه افراد توانمند در این حوزه را ترغیب و به آنها اعتماد کنند تا آینده مناطق مختلف کشور به نحو مطلوب پیش برود.

سرپرست فرمانداری نیر هم گفت: طی سه روز گذشته سه نفر برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی در ۲ شهر این شهرستان داوطلب شده‌اند.

شجاع اقبالی افزود: هر سه فرد ثبت‌نام شده در این دوره از انتخابات مرد هستند.

فرماندار نیر اظهارکرد: ضرورتی برای حضور در فرمانداری نیست و در صورت ثبت‌نام الکترونیکی بعد از بررسی، قطعیت ثبت‌نام اعلام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان نیر اظهارامیدواری کرد که طی روزهای آینده شور انتخاباتی در منطقه بیشتر و تنور انتخابات نیز با حضور افراد و سلیقه‌های مختلف داغ‌تر شود.

اقبالی گفت: با توجه به احتمال بروز برخی مشکلات فنی و ایجاد ترافیک در فرایند نام‌نویسی، داوطلبان حضور در انتخابات شورای شهر ثبت‌نام خود را به روز پایانی موکول نکنند.

وی بیان کرد: تدابیر و شرایط لازم برای نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان فراهم است اما در عین حال با توجه به وضعیت کرونایی و رعایت مسائل بهداشتی تا جایی که می‌توانند ثبت‌نام خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

وی ، ثبت‌نام از طریق اپلیکیشن موبایلی بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور، نسخه دسکتاپ (کامپیوتر)، دفاتر پیشخوان دولت و از طریق کافی نت‌ها را چهار روش برای نام‌نویسی داوطلبان ذکر کرد و گفت: داوطلبان همچنین می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری اقدام کنند.  

ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر از ۲۰ اسفندماه جاری آغاز شده و تا ۲۶ اسفند ادامه دارد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها شورای شهر استان اردبیل انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر استان اردبیل انتخابات مجلس شورای اسلامی شورای شهر استان اردبیل انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل اخبار کنکور شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران

امام جمعه شهرکرد با شاره به عملیات طوفان‌الاقصی و عملیات وعده صادق، گفت: امروز عرصه بین‌الملل تغییرات سریعی کرده که اقتدار جمهوری اسلامی ایران، این تغییرات دنیا را ایجاد کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار داشت: باید مسئولان توجه ویژه‌تری به ورزش زورخانه‌ای داشته باشند، در شهرکرد تنها یک زورخانه وجود دارد که آن هم مشکلات قابل توجهی دارد که امید است زورخانه جدیدی شکل گیرد.

وی همچنین به روز شوراها اشاره کرد و گفت: توجه به شوراها از مسائل بسیار مهم است چرا که شوراها، کمک کننده و نیازمند حمایت هستند‌. شوراها باید مطالبات را به درستی بیان و با واقع گرایی مسائل را به مسئولین منتقل کنند تا مشکلات مردم کاهش یابند. 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به هفته معلم و تبریک این ایام، گفت: معلم به عنوان یک الگوی تمام عیار، موثر و مفید برای جامعه است‌. خوشبختانه فرهنگیان کشور به خوبی در صحنه هستند اما جهت دهی علمی و فکری، ایمانی و شکل دادن آینده سازان ما به دست معلمین است.

نکونام با تاکید بر اینکه ائمه جمعه باید حرف دل مردم را بیان کنند، افزود: پایگاه نماز جمعه مردمی بوده و سخن اصلی در این پایگاه‌ها، درد مردم است. مواضع امام جمعه از مواضع رهبر اسلامی گرفته می‌شود و باید خط و مشی رهبری را داشته باشد. 

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به روز کار و کارگر، مطرح کرد: انتظار کارگران این است که مسئولین صدای آنها را بشنوند. کارگر و محیط کار باید نشاط داشته تا بتواند موثر باشد و جهش تولید محقق شود. رسانه‌ها و مطبوعات هم باید کمک کنند و مطالبات را منعکس کنند.

نکونام در پایان با بیان اینکه امروز در عرصه بین‌الملل شاهد تغییر سریعی هستیم، خاطرنشان کرد: بعد از وقایع طوفان الاقصی و قدرت نمایی یمنی‌ها و مکمل آنها عملیات وعده صادق، افکار و نگاه جهانی تغییر پیدا کرده و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، این تغییرات را در دنیا ایجاد کرده است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • علت اصلی ساخت‌وساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است