Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی فرمانداری لارستان اعلام کرد: قدرت‌الله یادگاری فرد، محسن احمدی، منصور محتاجی، محمد ابراهیم‌ ایزدی، عبدالرسول فاتحی، محمود موغلی، احمد آهیخته، اسعد زاهدی و هوشنگ دلاور به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها، روستاها و عشایر در این شهرستان انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین صفا فرجام، ابراهیم بلوچی، عبدالرضا فاطمیان، موسی پرورش و مهراب عزیزی نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

فرماندار ویژه لارستان در این نشست گفت: اولویت نخست ستاد انتخابات این شهرستان برگزاری انتخاباتی خوب، سالم، قاعده مند، قانونمند و با مشارکت حداکثری و با رضایت کامل مردم است.

جلیل حسنی اظهار داشت: هرچه اعتمادسازی بیشتر بشود، مردم به نتایج انتخابات و آنچه که از صندوق رای بیرون می آید خوشبین و امیدوارتر می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه اعضای هیات اجرایی به عنوان معتمدان جامعه اجازه ندهند حتی یک رأی مردم جابه‌جا شود، افزود: با توجه به این امر که ما مجری برگزاری انتخابات هستیم، باید امانت دار خوبی باشیم و این امانت داری در اذهان مردم تثبیت شود.

معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان  بیان کرد: سعه صدر و تجربه در کنار هم از مهمترین مولفه های هیئت اجرایی شهرستان است، چرا که می تواند انتخاباتی سالم و قانونی را رقم بزند.

وی افزود: تحت هیچ شرایطی آخرت خود را به دنیای دیگران نفروشیم، بلکه باید انتخاباتی بدون هیچ گونه تنشی برگزار و جلوه‌های فرهنگ غنی مردم لارستان را نهادینه کنیم و در کمال آرامش و امنیت و در عین حال شور، نشاط و شعف را برای مردم ایجاد کنیم و برگ زرین دیگری به افتخارات این نظام مقدس بیفزاییم.

حسنی گفت:‌ یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همین انتخابات است که توسط خود مردم برگزار می شود یعنی اینکه مردم در سرنوشت  کشور خود شریک هستند.

 شهرستان لارستان با جمعیتی حدود ۲۳۰ هزار نفر، دارای هفت شهر و ۱۷۹ روستای دارای سکنه و دهیاری است .۵۵ درصد جمعیت این شهرستان در بخش مرکزی ساکن هستند.

این شهرستان به مرکزیت لار در فاصله ۳۷۸ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

از روز بیستم اسفند ۹۹ تا ساعت ۱۸  شنبه ۲۳ اسفندماه ۹۹، تعداد  ۱۲داوطلب از شهرهای مختلف لارستان به صورت مراجعه حضوری به ستاد انتخابات واقع در فرمانداری ویژه لارستان و یا به شکل غیرحضوری و آنلاین اقدام به نام نویسی و حضور احتمالی در صحنه ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر کرده اند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی لارستان فارس پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی لارستان فارس اخبار کنکور ششمین دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۲۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ هادی احمدی، صبح امروز در ارتباط زنده تصویری با برنامه «سلام خبرنگار» شبکه خبر گفت: در این انتخابات ۲۳۰ شعبه رای گیری در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

احمدی افزود: بیش از ۲۰۰ هزار نفر در این شهرستان، واجد شرایط رای دادن در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم هستند.

وی خاطرنشان کرد: تمرکز استان در این دور نیز همان راهبرد رهبر معظم انقلاب درقالب کلیدواژه «رسام» است که به رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت، تاکید دارد.

دبیر ستاد انتخابات گلستان با بیان اینکه استان گلستان در مجلس شورای اسلامی ۶ حوزه انتخاباتی و ۷ نماینده دارد، اضافه کرد: در دور اول انتخابات، تکلیف ۵ حوزه و ۶ نماینده مشخص و اعتبارنامه‌ها به وزرات کشور ارسال شد.

احمدی گفت: فقط در حوزه گنبدکاووس، انتخابات به دور دوم کشیده شد که جمعه همین هفته ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی افزود: تبلیغات ۲ نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات، از بامداد پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت آغاز شده است و به‌مدت هفت‌روز تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • آنچه باید درباره انتخابات 21 اردیبهشت‌ بدانید | معرفی 6 فهرست انتخاباتی در دور دوم
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد