Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-03@07:10:15 GMT

«رحمتی» مخالف حضور فرجی در پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۲۶۷۰

«رحمتی» مخالف حضور فرجی در پرسپولیس

با وجود اینکه «فرشاد فرجی» بیش از هر مدافع دیگری به پرسپولیس نزدیک است، اما مخالفت «سیدمهدی رحمتی» موجب شده تا مسوولان این باشگاه روی گزینه‌های دیگر هم متمرکز باشند.

به گزاش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی تاکنون «مهدی ترابی» و «شهریار مغانلو» را جذب کرده، اما کار این باشگاه در نقل و انتقالات تمام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان همچنان به دنبال جذب یک مدافع هستند تا به کار خود در نقل و انتقالات پایان دهند.

در همین راستا باشگاه چهار گزینه را مد نظر داشت. ۲ مدافع پدیده یعنی «فرشاد فرجی» و «علی نعمتی» و ۲ مدافع گل‌گهر شامل «علیرضا ابراهیمی» و «علیرضا آرتا» گزینه‌های مد نظر پرسپولیس بودند. این در حالی بود که هر دو باشگاه با جدایی مدافعان خود برای پیوستن به پرسپولیس مخالفت کردند.

باشگاه پرسپولیس به بازیکنان مد نظر خود اعلام کرد که برای پیوستن به این تیم خودشان باید از باشگاه رضایتنامه دریافت کنند و به پرسپولیس بیایند. با توجه به این موضوع «فرشاد فرجی» به نزدیک‌ترین گزینه به پرسپولیس تبدیل شد.

این مدافع هفته گذشته با باشگاه برای جدایی توافق کرد که بعد از دیدار تیمش در جام حذفی از جمع نماینده مشهد جدا شود، اما «مهدی رحمتی» سرمربی پدیده به شدت با جدایی این بازیکن مخالف است. با این وجود این بازیکن همچنان نزدیک‌ترین گزینه به پرسپولیس محسوب می‌شود.

البته باشگاه در تلاش است تا در یکی دو روز آینده جذب مدافع را نهایی کند.

هر چند فرجی گزینه اصلی حضور در پرسپولیس است، اما باشگاه هنوز هم سایر گزینه‌ها را مد نظر دارد تا اگر به هر دلیلی فرجی نتوانست سرخپوش شود، یک بازیکن دیگر به جمع شاگردان گل‌محمدی اضافه شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرشاد فرجی سید مهدی رحمتی مهدی ترابی مد نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۲۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!

 مدافع پرسپولیس گفت که پزشک تیم سپاهان دوندگی بیشتری نسبت به بازیکنان این تیم داشت.

به گزارش تسنیم، گئورگی گولسیانی پس از تساوی صفر - صفر تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان اظهار داشت: انتظار بیشتری از سپاهان داشتم. این تیم برای کسب رتبه‌های اول و دوم شانس دارد، اما فقط یک تیم می‌خواست پیروز شود و تیم دیگر فقط عقب‌نشینی کرده بود. بازیکنان سپاهان روی زمین بودند و پزشک این تیم بیشتر از بازیکنان در زمین می‌دوید!

وی با انتقاد از سبک بازی طلایی‌پوشان تصریح کرد: سپاهان تیم سابق من است و زمانی که در این تیم بودم، همیشه می‌خواستیم پیروز یا قهرمان شویم. سپاهان این بار نمی‌خواست حمله کند. شانس خوبی برای صدرنشینی داشتیم و از اینکه دو امتیاز بازی را از دست دادیم، ناراحت شدم. با این حال شکست سپاهان دشوار است. حس نکردم که سپاهان می‌خواهد پیروز شود.

مدافع پرسپولیس در مورد قضاوت بیژن حیدری گفت: فقط می‌توانم بگویم که داور بارها خطا اعلام کرد و سبب توقف بازی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • یان ماتسن گزینه جانشینی آلفونسو دیویس در بایرن مونیخ
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • سخت‌ترین روز عبدالکریم در انتظار اوست
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد